Ja, ik zoeken zoeken zoeken en nog is zoeken op g00gle, joubuisje en meer. Maar die reclame is nog heul nergens te vinden verder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:44 schreef tisauch het volgende:
He Ts, wat dacht je van wat plaatjes van het geheel?
Nog zo'n 3 kwartier geduld hebben. Komt ie vanzelf wel weer op tv voorbij....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, ik zoeken zoeken zoeken en nog is zoeken op g00gle, joubuisje en meer. Maar die reclame is nog heul nergens te vinden verder.
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze bedoelt ben je wel heel erg hopeloos
Op tv is ze milfachtigererish, ik zweer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
omfgquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Op tv is ze milfachtigererish, ik zweer!
TS heeft zeker damesvoetbal gekeken en daarna vind je al veel een lekker wijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Post is iets wat wel milf is dan!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef Zero_Empathy het volgende:
zweer op je ogen ja, die is heul niet milf
Neujquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Nee maar wel leuk om naar te kijken
Ja.. te laatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Neuj
Maar dat bedoelde ik ook heul niet
Bedoelde meer dat zo'n chickie als LittleMiss Milfjes leuk vindt..
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja.. te laatnu ben ik van slag
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef DaFan het volgende:
DIKKE PRAMMEN
Als je, als man zijnde, 'hihi' in je OP zet dan is dat ook al redelijk hopeloosquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Aaahhh fluks hey, ik kijk nooit reclame...quote:
http://www.becam.nl/commercial/index.asp?commercial=1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Aaahhh fluks hey, ik kijk nooit reclame...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.becam.nl/commercial/index.asp?commercial=1
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Post is iets wat wel milf is dan!
Politiek.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mensen die sport kijken![]()
Okay, ik heb jouw klacht gelezen.
D66 en vrijheid, past dat in hetzelfde rijtje dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:39 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, jouw vrijheid betekent niets.
Oh, wat grappig. Nederland kent geen goede denktank.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
D666 zit ook in België?
God stemt D66. Word lid! Steun deze partij. (Lees: www.liberales.be)
Als jij een partij moet kiezen, wat wordt het dan? VVD? PVV? CDA?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]
D66 en vrijheid, past dat in hetzelfde rijtje dan?
TONquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:51 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Als jij een partij moet kiezen, wat wordt het dan? VVD? PVV? CDA?
Dus
Druif!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, wat grappig. Nederland kent geen goede denktank.
quote:
Och kind, met je kompleet foute ondertitel... Laat je een snorretje groeien en pleurt ff op met je politiek geneuzelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou, daar weet jij zeker dat jouw vrijheid veilig (relatief natuurlijk) in handen is. Jij weet godverdomme niet eens wat de standpunten zijn.
Damn, en dan lopen huilen over D66.
Mensen die nu al claimen dat zij TON zullen steunen zijn niet goed snik. Huillie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Och kind, met je kompleet foute ondertitel... Laat je een snorretje groeien en pleurt ff op met je politiek geneuzel
Je mag mn stembiljet hebben hoor!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:06 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Mensen die nu al claimen dat zij TON zullen steunen zijn niet goed snik. Huillie.![]()
Echt, alleen imbicielen spreken nu al hun steun uit aan een partij die nog geen partijprogramma heeft.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:08 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je mag mn stembiljet hebben hoor!!
Stemmen is tegenwoordig net zoiets als kiezen voor een enge ziekte. Als jij met je naiëf kupke nog waarde hecht en geloof hebt in de politiek, open er dan een topic over.
Mensen die politiek serieus nemen
Open er je eigen topic over!!!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Wat dan? Aan de kant zitten? Je kunt ook net als die libertariers denken dat een libertarische samenleving kan ontstaan door niet aan de huidige politiek deel te nemen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:47 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij de WAARHEID van D66 ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:10 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Wat dan? Aan de kant zitten? Je kunt ook net als die libertariers denken dat een libertarische samenleving kan ontstaan door niet aan de huidige politiek deel te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |