Ik dacht namelijk dat een afgeplatte tepel ook niet goed was. Ik ga even opzoek.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Platte kant: check! Ik lijk oms seen beetje op een dentalspeen direct na het voedenNiet altijd trouwens.
Wit niet, Tara is hier in huis de persoon met raynoud, ik niet
's nachts doet voeden dus echt pijn en overdag valt het allemaal 100% mee...ik zie écht het verschil niet in aanleggen of drinken....
Ik merk trouwens geen verschil in pijnlijk/niet pijnlijk icm met plat. Dat lijkt niks met elkaar te maken te hebben?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht namelijk dat een afgeplatte tepel ook niet goed was. Ik ga even opzoek.
Ja, dat bedoel ik. Ik had dat in het begin ook. Jen moest nog wat beter happen. Nu laat zn mn tepels gewoon helemaal heel. Ze komen ook gewoon mooi rond weer uit haar mondje.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef nebelung het volgende:
Toch heel kritisch blijven kijken naar het aanleggen, freecell. (moet sowieso altijd)
Als jullie met 'plat' bedoelen dat de tepel eruit ziet als een een lipstick die veel gebruikt is (afgeplat), dan gaat er inderdaad iets mis met aanleggen. De tepel ligt dan wat verfrummeld in het mondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |