Geld aan het verdienen op kantoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Renzoku het volgende:
Ik verwacht sterke blanke mannen te zien, maar ik zie dat 9/11 spelers donker gekleurd zijn.
Klacht: Waar zijn de Nederlandse jongens?
maar die hebben dan ook meer tijd om te oefenen....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef JVDS het volgende:
Dood.
Koudgespeeld door mn niggers met hun pipa's
Jaap stam zong ook nooit mee, en hij werd toch gezien als een oerhollandse voetballerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Renzoku het volgende:
Ik verwacht sterke blanke mannen te zien, maar ik zie dat 9/11 spelers donker gekleurd zijn.
Klacht: Waar zijn de Nederlandse jongens?
En 't publiek kapt 't volkslied af omdat ze dachten klaar te zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En ze zongen het volkslied ook niet mee
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Geld aan het verdienen en ondertussen Olympische Spelen kijken via de streams op kantoor.
Respect voor je taal conjo, echt waar kk de shit dit. Ik geniet van je posts, eerlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef JVDS het volgende:
Dood.
Koudgespeeld door mn niggers met hun pipa's
complot!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Renzoku het volgende:
9/11
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Devlinsect het volgende:
Als NL wint, zal er wel weer met de Surinaamse vlag gewapperd worden door een speler
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jaap stam zong ook nooit mee, en hij werd toch gezien als een oerhollandse voetballer
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:46 schreef JVDS het volgende:
Ze battlen als de malle
Straks doen ze gewoon een breakdance showoff en een paar spit battles omte bepalen wie wint brother.
en waarom zouden mensen op dit bericht meoten wachten? het is elke keer hetzelfdequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN BEEEEEEEEERRRRRRRIIICCCHHHTTT, waar niemand op zit te wachten....
Ja brother, ja brother. Die straatsoldaten chillen m standaard. Focking hard conjo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Respect voor je taal conjo, echt waar kk de shit dit. Ik geniet van je posts, eerlijk
Ligt dat naast Suriname ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en waarom zouden mensen op dit bericht meoten wachten? het is elke keer hetzelfde
''lijkt wel surnimane i.p.v Nederland'' o.i.d
volgens mij vergeten de knuppels die dit zeggendat ze in Nederland geboren zijn, dat maakt ze net zoveel Nederlanders als ons, mits ze onze normen en waarden kennen, en de taal uiteraard
anders ga je de spellingnazi uithangen strontvlieg, je weet donders goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ligt dat naast Suriname ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |