quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:Overkomt jullie dat wel eens? Sta je in de lokale discotheek, komen er jongen dames binnen gewandeld.. prachtige dames, eerlijk. En dan heb je al een aantal biertjes genoten, dus heb je soms moeite om met je handen van de dames af te blijven. Het liefst schuur je tegen die billen op. Dus gister ging ik geheel uit mijn plaat in de lokale discobar, Een beetje tegen het vrouwelijke geslacht aanrijden komt er ineens zo jongeman van Noord-Afrikaanse afkomst die roept: 'hey broer’ waarom val je mijn dames lastig. Dus mijn vriendenkring stond al klaar met hun boze blikken, maar ik bleef gewoon rustig. zoals jullie van mij weten, ik zei dat hij de discobar beter kon verlaten omdat het anders uit de hand ging lopen. Mijn woorden waren duidelijk want de jongeman besloot de discobar te verlaten, eerlijk. Daarna ging ik verder swingen met de dames, ik bood ze een drankje aan Bacardi 151, en daarna heb ik seksuele handelingen verricht bij die jonge dame. Daarna raakte ze in shock en bewoog ze niet meer. Ik zeg het je broer, ik werd letterlijk kotsmisselijk. Dus ik schud die prostituee maar ze deed niks meer. Dus ik belde me vrienden met een boot om mijn billen te redden. Hij heeft haar afgevoerd naar de zee. Toen haalde een jongeman het in zijn hoofd om er een lied over te maken. Dat nummer gaar als volgt: Ik heb een boot en nathalee legt in de sloot. Mijn vrienden besloten er een Bubbling-remix van te maken zodat we vanavond lekker kunnen swingen.

eerlijk bradda maak ook die paragraven dan, kan ik t gewoon overnemen voor in mn boek bradda.
Ik schrijf die boek weetje over die shit die gebeurt is. Eerlijk conjo.