Je kantoor wordt opgeruimd (en jij bent niet de sjaak) maar de bevallige, blonde schoonmaakster gooit ook al je projectarchieven weg waardoor je de rest van het jaar tot 22.00 uur moet overwerken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:19 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens gaat in vervulling. Al jouw wensen worden verneukt. Je hebt de tijd van je leven, je hebt nu kanker/AIDS/je verbrandt/je wordt aangereden/je krijgt kapotte dure apparatuur en wordt niet rijk. Maar je poging om dit topic te verneuken met een "moeilijke" wens is mislukt.
Ik wens dat er hier iemand het kantoor op kwam ruimen, en dat ik niet de sjaak ben
Aangezien Maja's onbekend zijn en waarschijnlijk niet bestaan, is je wens bij voorbaat al verneukt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:57 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een vrije dag. Die valt op zondag 10 augustus 2008.
Ik wens dat de Maja's gelijk hadden wat betreft 21 december 2012
Je wens wordt vervuld, uiteraard! Er staat een High Tea karretje naast je met alles erop en eraan. Om de thee op temperatuur te houden maakt het karretje gebruik van stroom en laat dat er nou net voor zorgen dat het karretje onder 220V hoogspanning staat. Levensgevaarlijk!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik wil dat er nu een high Tea karretje, inclusief alle ingrediënten, naast me klaar staat.
Je vriendin is terug van vakantie. Ik heb van haar genotenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:26 schreef right_turn het volgende:
[..]
Je wens wordt vervuld, uiteraard! Er staat een High Tea karretje naast je met alles erop en eraan. Om de thee op temperatuur te houden maakt het karretje gebruik van stroom en laat dat er nou net voor zorgen dat het karretje onder 220V hoogspanning staat. Levensgevaarlijk!
Ik wens dat mijn vriendin terug is van haar vakantie
Je krijgt een Canon EOS 1Ds Mk III, je gaat vervolgens naar de zee en fotografeert een piratenschip die net een kanonskogel afschiet richting de lens van je Canon. Dit is het laatste beeld dat je voor ogen hebt gekregen in je leven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:32 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Je vriendin is terug van vakantie. Ik heb van haar genoten![]()
Bedankt voor het lenen
Ik wens een Canon EOS 1Ds mk III
De acht boeken liggen voor je klaar, het zijn alleen encyclopedische werken met een dikte van een halve meter per stuk, op bijbelpapier met lettergrootte 6, waardoor je pas medio 2025 uitgelezen bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:23 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je krijgt een Canon EOS 1Ds Mk III, je gaat vervolgens naar de zee en fotografeert een piratenschip die net een kanonskogel afschiet richting de lens van je Canon. Dit is het laatste beeld dat je voor ogen hebt gekregen in je leven.
Ik wens dat de bibliotheek straks 8 boeken heeft liggen die me kan boeien en die ik van het begin tot het eind vol geduld ga uitlezen.
dit gebeurd. er komt een stripperdame langs! net als ze haar tieten wilt laten zien komt je baas binnen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef Pedaalemmer het volgende:
Ik wil iets leuks te doen hebben op het werk!
je krijgt een goed resultaat, maar van wat? dat verteld het verhaal niet en je krijgt een positieve uitslag van je aids test. (ja positief enzo..)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
dit gebeurd. er komt een stripperdame langs! net als ze haar tieten wilt laten zien komt je baas binnen!
hij wordt boos, jij op staande voet ontslagen. en hij die stripper neuken! jij uiteindelijk niks gezien en je baan kwijt!
ik wens donderdag een goed resultaat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:41 schreef gateh het volgende:
[..]
je krijgt een goed resultaat, maar van wat? dat verteld het verhaal niet en je krijgt een positieve uitslag van je aids test. (ja positief enzo..)
die krijg je! helaas zijnz e nog bevroren en tegen de tijd dat ze ontdooit zijn.... is de pauze al voorbij!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef Pedaalemmer het volgende:
Ik wens dat ik thuis bolletjes met knakworsten heb voor in de pauze!
kijkt naar buiten* hee de regen houdt op en de zon schijntquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef Pedaalemmer het volgende:
De lunchpauze begint! Iedereen stormt het kantoor uit in de chaos word jij ondergelopen en helemaal kapot getrapt. Niemand let er op en de gene die het zien willen je niet helpen buiten de baas zijn tijd. Terwijl jij bloedend en kreupel op de grond ligt genieten je collega's van een lekker broodje gezond wat de baas in een gulle bui zojuist heeft uitgedeeld. Pas na 45min merken je collega's je op, het is dan al te laat. Ze melden je nog wel even dat er nog een broodje in de kantine voor je ligt. Jammer genoeg word jij dan net op een brancard gelegd.
Ik wens dat de regen op hield
It's your lucky day. Het is gestopt met regenen maar nu sneeuwt het. Binnen een uur ligt er een meter sneeuw en dat blijft de komende 6 weken nog liggen ook. Je kunt nergens meer heen en na een week ben je door je etensvoorraad heen. Na 6 weken word je gevonden, vel over been. Om je op te beuren krijg je een skivakantie aangeboden.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef gateh het volgende:
[..]
kijkt naar buiten* hee de regen houdt op en de zon schijntalleen zit jij net met 2 gebroken benen omdat je uitgleed met je fiets door de regen dus kan je toch niet van het mooie weer genieten.
ik wens dat me klas vol met nerdo's zit die k dan onder kan scheiten
Ik ben in een gulle bui, beide wensen komen uit!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef right_turn het volgende:
[..]
It's your lucky day. Het is gestopt met regenen maar nu sneeuwt het. Binnen een uur ligt er een meter sneeuw en dat blijft de komende 6 weken nog liggen ook. Je kunt nergens meer heen en na een week ben je door je etensvoorraad heen. Na 6 weken word je gevonden, vel over been. Om je op te beuren krijg je een skivakantie aangeboden.
Ik wens dat mijn tapijt zichzelf zou leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |