abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60725468
Die wens gaat in vervulling. Al jouw wensen worden verneukt. Je hebt de tijd van je leven, je hebt nu kanker/AIDS/je verbrandt/je wordt aangereden/je krijgt kapotte dure apparatuur en wordt niet rijk. Maar je poging om dit topic te verneuken met een "moeilijke" wens is mislukt.

Ik wens dat er hier iemand het kantoor op kwam ruimen, en dat ik niet de sjaak ben
pi_60725960
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:19 schreef Pedaalemmer het volgende:
Die wens gaat in vervulling. Al jouw wensen worden verneukt. Je hebt de tijd van je leven, je hebt nu kanker/AIDS/je verbrandt/je wordt aangereden/je krijgt kapotte dure apparatuur en wordt niet rijk. Maar je poging om dit topic te verneuken met een "moeilijke" wens is mislukt.

Ik wens dat er hier iemand het kantoor op kwam ruimen, en dat ik niet de sjaak ben
Je kantoor wordt opgeruimd (en jij bent niet de sjaak) maar de bevallige, blonde schoonmaakster gooit ook al je projectarchieven weg waardoor je de rest van het jaar tot 22.00 uur moet overwerken.

Ik wens een warm croissantje en een glas versgeperste jus!
pi_60726367
Je krijgt een warm croissantje. Helaas verbrand je je tong aan de boter. En het glas versgeperste jus, dat zit zo vol bactierien dat je maagkramp krijgt. En hierdoor zit je de rest van de dag te schijten.

Ik wens dat ik vandaag niet meer hoef te poepen
pi_60726762
Komt voor de bakker. En ook morgen hoef je niet, net als overmorgen en de dag erna. Je zult deze hele week niet meer poepen: een pijnlijke constipatie is jouw deel.

Ik wens vrijkaartjes voor de finale van de 100m (sprint, mannen, atletiek) op de OS in Peking.
pi_60726892
Komt voor elkaar! Jij hebt een paar kaartjes voor die 100m Sprint! Niet zo maar kaartjes, front-row seats! Je mag 3 van je beste vrienden meenemen en gaan genieten van het Olympische spektakel. Je komt te zitten in een mooi 5 sterren hotel en kijkt uit over het prachtige Peking. Je ontvangt alleen geen vliegtuigtickets, dit komt omdat er geen vliegtuigen meer mogen landen in china in verband met de smog.

Ik heb zin in taart!
pi_60726933
Je krijgt je taart. Helaas was deze bedoeld voor een gevangene en verslik jij je in de vijl die erin verstopt zit.

Ik wens een vrije dag.
pi_60727437
Je krijgt een vrije dag. Die valt op zondag 10 augustus 2008.

Ik wens dat de Maja's gelijk hadden wat betreft 21 december 2012
pi_60746083
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:57 schreef iamredleader het volgende:
Je krijgt een vrije dag. Die valt op zondag 10 augustus 2008.

Ik wens dat de Maja's gelijk hadden wat betreft 21 december 2012
Aangezien Maja's onbekend zijn en waarschijnlijk niet bestaan, is je wens bij voorbaat al verneukt.

Ik wil dat er nu een high Tea karretje, inclusief alle ingrediënten, naast me klaar staat.
pi_60751909
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik wil dat er nu een high Tea karretje, inclusief alle ingrediënten, naast me klaar staat.
Je wens wordt vervuld, uiteraard! Er staat een High Tea karretje naast je met alles erop en eraan. Om de thee op temperatuur te houden maakt het karretje gebruik van stroom en laat dat er nou net voor zorgen dat het karretje onder 220V hoogspanning staat. Levensgevaarlijk!

Ik wens dat mijn vriendin terug is van haar vakantie
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60751968
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 02:26 schreef right_turn het volgende:

[..]

Je wens wordt vervuld, uiteraard! Er staat een High Tea karretje naast je met alles erop en eraan. Om de thee op temperatuur te houden maakt het karretje gebruik van stroom en laat dat er nou net voor zorgen dat het karretje onder 220V hoogspanning staat. Levensgevaarlijk!

Ik wens dat mijn vriendin terug is van haar vakantie
Je vriendin is terug van vakantie. Ik heb van haar genoten
Bedankt voor het lenen

Ik wens een Canon EOS 1Ds mk III
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_60752950
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 02:32 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Je vriendin is terug van vakantie. Ik heb van haar genoten
Bedankt voor het lenen

Ik wens een Canon EOS 1Ds mk III
Je krijgt een Canon EOS 1Ds Mk III, je gaat vervolgens naar de zee en fotografeert een piratenschip die net een kanonskogel afschiet richting de lens van je Canon. Dit is het laatste beeld dat je voor ogen hebt gekregen in je leven.

Ik wens dat de bibliotheek straks 8 boeken heeft liggen die me kan boeien en die ik van het begin tot het eind vol geduld ga uitlezen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_60753742
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:23 schreef Topspin het volgende:

[..]

Je krijgt een Canon EOS 1Ds Mk III, je gaat vervolgens naar de zee en fotografeert een piratenschip die net een kanonskogel afschiet richting de lens van je Canon. Dit is het laatste beeld dat je voor ogen hebt gekregen in je leven.

Ik wens dat de bibliotheek straks 8 boeken heeft liggen die me kan boeien en die ik van het begin tot het eind vol geduld ga uitlezen.
De acht boeken liggen voor je klaar, het zijn alleen encyclopedische werken met een dikte van een halve meter per stuk, op bijbelpapier met lettergrootte 6, waardoor je pas medio 2025 uitgelezen bent.

Ik wens een tv-tje met de olympische spelen hier op mijn werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door DivineJester op 12-08-2008 08:57:00 ]
pi_60755764
Je krijgt een tv-tje met de olympische spelen. Door een stroomstoring mis je alles.

Ik wens een rustige middag op werk, zonder telefoon, zeurende klanten of nieuw werk. En dat m'n oude werk al af is.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:12:23 #189
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_60756638
je krijgt je rustige middag
alleen is het zo rustig dat je in slaap valt en dat je baas je ontslaat

ik wens dat ik morgen slaag voor men auto theorie
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_60757422
Je slaagt voor je theorie! Gefeliciteerd! Maar 2 foutjes, je kunt daarnaast ook meteen beginnen met je auto-rijlessen! MAAR JE ZUIGT FUCKING HARD, dus je doet er langer dan een jaar over om je praktijk te halen, waardoor je dus nog een keer voor je theorie op moet. Dit keer ben je alleen zo zenuwachtig dat je het na 4 keer pas haalt.

Ik wil iets leuks te doen hebben op het werk!
pi_60757475
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef Pedaalemmer het volgende:

Ik wil iets leuks te doen hebben op het werk!
dit gebeurd. er komt een stripperdame langs! net als ze haar tieten wilt laten zien komt je baas binnen!
hij wordt boos, jij op staande voet ontslagen. en hij die stripper neuken! jij uiteindelijk niks gezien en je baan kwijt!

ik wens donderdag een goed resultaat
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:41:59 #192
136021 gateh
be different
pi_60757514
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef rival het volgende:

[..]

dit gebeurd. er komt een stripperdame langs! net als ze haar tieten wilt laten zien komt je baas binnen!
hij wordt boos, jij op staande voet ontslagen. en hij die stripper neuken! jij uiteindelijk niks gezien en je baan kwijt!

ik wens donderdag een goed resultaat
je krijgt een goed resultaat, maar van wat? dat verteld het verhaal niet en je krijgt een positieve uitslag van je aids test. (ja positief enzo..)

ik wens dat de kapper me haar hier achter de pc doet.
osdorp posse!
pi_60757659
Die wens gaat in vervulling. Ze knipt je haar prachtig, maar ze knipt plots door jouw dure Sennheiser Koptelefoon-draad heen. Hier door krijgt ze een enorme schok en is ze dood. De politie komt er achter, jij draait op voor moord! Levenslang is je vonnis, over 2 weken kom je al weer vrij. Maar in die 2 weken in de cel zit je samen met Tommy. Tommy is een 2.15m lange gespierde Neger die zich zeer aangetrokken voelt tot jou.

Ik wens dat ik thuis bolletjes met knakworsten heb voor in de pauze!
pi_60757728
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:41 schreef gateh het volgende:

[..]

je krijgt een goed resultaat, maar van wat? dat verteld het verhaal niet en je krijgt een positieve uitslag van je aids test. (ja positief enzo..)
pi_60757756
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:46 schreef Pedaalemmer het volgende:

Ik wens dat ik thuis bolletjes met knakworsten heb voor in de pauze!
die krijg je! helaas zijnz e nog bevroren en tegen de tijd dat ze ontdooit zijn.... is de pauze al voorbij!

ik wens salarisverhoging
pi_60757968
Je krijgt een salarisverhoging. Van 5 cent. Op jaarbasis

Ik wens dat de lunchpauze nu begint!
pi_60758205
De lunchpauze begint! Iedereen stormt het kantoor uit in de chaos word jij ondergelopen en helemaal kapot getrapt. Niemand let er op en de gene die het zien willen je niet helpen buiten de baas zijn tijd. Terwijl jij bloedend en kreupel op de grond ligt genieten je collega's van een lekker broodje gezond wat de baas in een gulle bui zojuist heeft uitgedeeld. Pas na 45min merken je collega's je op, het is dan al te laat. Ze melden je nog wel even dat er nog een broodje in de kantine voor je ligt. Jammer genoeg word jij dan net op een brancard gelegd.

Ik wens dat de regen op hield
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:10:47 #198
136021 gateh
be different
pi_60758428
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef Pedaalemmer het volgende:
De lunchpauze begint! Iedereen stormt het kantoor uit in de chaos word jij ondergelopen en helemaal kapot getrapt. Niemand let er op en de gene die het zien willen je niet helpen buiten de baas zijn tijd. Terwijl jij bloedend en kreupel op de grond ligt genieten je collega's van een lekker broodje gezond wat de baas in een gulle bui zojuist heeft uitgedeeld. Pas na 45min merken je collega's je op, het is dan al te laat. Ze melden je nog wel even dat er nog een broodje in de kantine voor je ligt. Jammer genoeg word jij dan net op een brancard gelegd.

kijkt naar buiten* hee de regen houdt op en de zon schijnt alleen zit jij net met 2 gebroken benen omdat je uitgleed met je fiets door de regen dus kan je toch niet van het mooie weer genieten.

ik wens dat me klas vol met nerdo's zit die k dan onder kan scheiten
osdorp posse!
pi_60758504
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef Pedaalemmer het volgende:

It's your lucky day. Het is gestopt met regenen maar nu sneeuwt het. Binnen een uur ligt er een meter sneeuw en dat blijft de komende 6 weken nog liggen ook. Je kunt nergens meer heen en na een week ben je door je etensvoorraad heen. Na 6 weken word je gevonden, vel over been. Om je op te beuren krijg je een skivakantie aangeboden.

Ik wens dat mijn tapijt zichzelf zou leggen.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_60762644
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef gateh het volgende:

[..]

kijkt naar buiten* hee de regen houdt op en de zon schijnt alleen zit jij net met 2 gebroken benen omdat je uitgleed met je fiets door de regen dus kan je toch niet van het mooie weer genieten.

ik wens dat me klas vol met nerdo's zit die k dan onder kan scheiten
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef right_turn het volgende:

[..]

It's your lucky day. Het is gestopt met regenen maar nu sneeuwt het. Binnen een uur ligt er een meter sneeuw en dat blijft de komende 6 weken nog liggen ook. Je kunt nergens meer heen en na een week ben je door je etensvoorraad heen. Na 6 weken word je gevonden, vel over been. Om je op te beuren krijg je een skivakantie aangeboden.

Ik wens dat mijn tapijt zichzelf zou leggen.
Ik ben in een gulle bui, beide wensen komen uit!

"Gateh" raakt ontzettend aan de spetterpoep en laat hij nou net zijn klas-nerds zien. Je spettert ze helemaal onder, maar één van de nerds blijkt zo'n snel reflex te hebben dat hij onmiddellijk een kurk in het poepertje van "Gateh" stopt. Met gevolg dat Gateh zo vol raakt dat zijn rectum ontploft, wat leidt tot 3 stoma's voor "Gateh".

"right_turn" neemt een magisch tapijt in ontvangst. Het begint zichzelf te leggen, maar terwijl dat in werking gaat wordt het tapijt helemaal wild. Het beknelt "right_turn" onder het tapijt en de grond wat natuurlijk tot een erg pijnlijke dood leidt.

Ik zou graag willen dat het week 35 was! Want dan ben ik eindelijk vrij, whoohoo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')