Dat vind ik te vroeg gezegd, stel dat ie nou tegen het eind van het seizoen nog een paar wedstrijden heel erg goed ging spelen, dan vind ik dat ie er wel wat van geleerd heeft (en PSV er dus wat aan heeft gehad). Alleen, met die knie zal dat nu dus wel niet meer lukken.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:53 schreef sjimz het volgende:
Sowieso is de huurperiode al een faal.
Dat is maximaal 7 wedstrijden.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat vind ik te vroeg gezegd, stel dat ie nou tegen het eind van het seizoen nog een paar wedstrijden heel erg goed ging spelen, dan vind ik dat ie er wel wat van geleerd heeft (en PSV er dus wat aan heeft gehad). Alleen, met die knie zal dat nu dus wel niet meer lukken.
Op een WK heb je ook maar weinig wedstrijden. Je kunt in 7 wedstrijden echt wel wat laten zien. Maar goed, wat betreft het krijgen van speeltijd faalt het inderdaad, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is maximaal 7 wedstrijden.
En dat is dus in het beste geval.
7 wedstrijden vind ik nog steeds erg mager.
Groot talent uit Zuid Amerika en nu hobbelt hij rond bij Willem II. Dan heb je gefaald hoor. Misschien dat het volgend seizoen nog iets wordt. Ik ben benieuwd. Wellicht is zijn mentaliteit gewoon zijn manco...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:58 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dat vind ik te vroeg gezegd, stel dat ie nou tegen het eind van het seizoen nog een paar wedstrijden heel erg goed ging spelen, dan vind ik dat ie er wel wat van geleerd heeft (en PSV er dus wat aan heeft gehad). Alleen, met die knie zal dat nu dus wel niet meer lukken.
Inderdaad, talenten die op hun 20e nog 'gebracht' moeten worden zijn of pas heel laat 'ingestapt' in het voetbal of ze zijn gewoon niet zulke wonderlijke 'talenten' als de clubleiding je wil doen geloven, échte knallers staan gewoon op hun 18e al in de basis.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet "tegenwoordig" met al die zogenaamd grote talenten die op hun 20e nog voorzichtig worden gebracht.
Jongens als Seedorf, vd Vaart en Kluivert hadden er op die leeftijd al een paar seizoenen op zitten in de basis.
Wat goed is komt vaak snel!
Precies, zie bv een vd Vaart, Sneijder, Afellay, Seedorf, Kluivert, etc...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, talenten die op hun 20e nog 'gebracht' moeten worden zijn of pas heel laat 'ingestapt' in het voetbal of ze zijn gewoon niet zulke wonderlijke 'talenten' als de clubleiding je wil doen geloven, échte knallers staan gewoon op hun 18e al in de basis.
quote:PSV'er Manco maanden uit de roulatie
EINDHOVEN - PSV-trainer Fred Rutten vreest vleugelaanvaller Reimond Manco enkele maanden te moeten missen. De 18-jarige Peruviaan raakte deze week opnieuw geblesseerd aan de knie tijdens een oefenduel bij Mierlo-Hout. Hij verstapte zich.
Manco was vanaf maart dit jaar, als huurling bij Willem II, ook al uit de roulatie met knieproblemen. Maar hij was fit genoeg om te beginnen aan de voorbereiding bij PSV.
De aanvaller kan nu kiezen tussen revalideren of een operatie. Die keuze wordt de komende dagen gemaakt.
Misschien blijft ie er wel voorgoedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:24 schreef Halcon het volgende:
Kan hij mooi "revalideren" in Peru en daar lekker verder feesten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |