quote:
Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef DarkElf het volgende:Balkon lekker dicht maken, poezzies naar buiten

jullie meer ruimte (in de berging heb je sowieso ook genoeg voorraad ruimte voor lekkere kookdingen) en nog plek voor de motoren ook
Yup!

gaan we doen

Stond al op de planning, en we hebben bij onderburen ergens een voorbeeld gezien van bevestiging van het gaas. Dus zodra we verhuisd zijn gaan we dat in elkaar knutselen. Zitten nog wel even met het 'voordeur-probleem' nu, dat ze niet de galerij op en de brandtrap op schieten

Maar misschien valt dat mee.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef Sport_Life het volgende:[..]
Ben benieuwd

. Ik heb ook een 3 maanden "samengewoond" op 20m2 studentenkamer (3 dagen per week, rest was ik elders). Daarna "kregen" we een woning van ruim 80m2 met 3 grote en wat kleine kamers en het is soms heerlijk om af en toe beide een aparte kamer op te zoeken..

. Achteraf ben ik blij dat we meer dan 2 kamers hebben. (zoektocht naar een geschikte huurwoning was onze eis ook minimaal 2 kamer appartement)
We wonen nu al een half jaar officieel samen (dus incl. ook zijn spullen

) in dit kleine huisje, en ach.. we kunnen ook in één kamer ons eigen ding doen. Zitten vaak gewoon tegenover elkaar met flaptop, zwijgzaam, te werken

Maar met de extra ruimte zijn we érg blij, want nu komt bijvoorbeeld de desktop-computer in de slaapkamer te staan, en de flaptops gebruiken we gewoon in de woonkamer. Dus we hebben ook écht twee kamers om je in terug te trekken. Nu kun je alleen 'gewoon op bed gaan zitten' in de slaapkamer.
quote:
whaha

hoi!!

Er zijn wel meer mensen die daar pas laat achter komen hoor

Hoe is 't?

quote:
Op maandag 11 augustus 2008 01:53 schreef DuchessX het volgende:Ik ben je gewoon al die tijd 'kwijt' geweest...sjees wat een muts
Wel hartstikke fijn joh zo'n mooi appartement en zo licht ook binnen! Enne DE's idee voor de katten lijkt me best oké...wat vind jij?
We zijn idd helemaal verliefd

en zoals je boven kan lezen stond dat idd op de planning Ze zijn echt heel erg nieuwsgierig en bewegelijk, dus ik denk dat ze zich wel zullen vermaken op balkon. Plan is ook om daar de kattenbak te gaan zetten, want een van de schatjes heeft chronische diarree

dus zou het wel 's fijn zijn om niet meer in een stinkend huis te zitten

quote:
nog even en dat kan officieel ja

officieus post ik er al mee sinds ik er studeer (sinds februari

)