Niet elke oudere vrouw ziet eruit als yo momma!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
een snikkel tussen die hangende huidplooien zeker
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
een snikkel tussen die hangende huidplooien zeker
Nee helaas, dat zal niet meer lukken. Alle hulp komt te laat...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was al bang dat jij je naar je leeftijd ging gedragen.
Ik heb geen puistenkop en ik zit niet meer in de pubertijd. Maar ook al had ik veel puisten, was ik lelijk en zat ik in de puberteit. Wat dan nog? Ik mis het punt dat je probeert te maken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja, je kan moeilijk een knappe puistenkop hebben hè...
Maak je geen zorgen. Dat trekt nog wel bij, als je ooit eens uit de pubertijd komt...
Niet alles hoeft een reden te hebben hè.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:16 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik heb geen puistenkop en ik zit niet meer in de pubertijd. Maar ook al had ik veel puisten, was ik lelijk en zat ik in de puberteit. Wat dan nog? Ik mis het punt dat je probeert te maken..
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef afcajos het volgende:
Is het trouwens da bomb om vanaf je 25e katten in je fobo te zetten?
Haha idd, hoe kansloos is dat. Volgens mij heet de forumpot dat ook maar ik betwijfel of die al 25 is!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef afcajos het volgende:
Is het trouwens da bomb om vanaf je 25e katten in je fobo te zetten?
Ja, vertel eens hoe kansloos dat is dan??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, hoe kansloos is dat. Volgens mij heet de forumpot dat ook maar ik betwijfel of die al 25 is!
Die forumpot is heet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, hoe kansloos is dat. Volgens mij heet de forumpot dat ook maar ik betwijfel of die al 25 is!
Ik ben vóór -25!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:08 schreef afcajos het volgende:
Lol en opeens spannen alle 25+ers samen en vinden ze elkaars grappen en bashpogingen jegens 25-ers toch leuk!!
Pappie, niet zo grof joh.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
PUBERTEIT KANKERKINDEREN.
Niet pubertijd.
"Ja, dat is de tijd waarin je puber bent"
Oprotten nou.
Jammer dat TS zelf niet in de gaatjes heeft wat voor TopTopic hij geopend heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Dit is als op een Metal forum vragen wat een Rock-liefhebber is.
Jhahahaaaaa, lol!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie hier nou nog aan het bekvechten?
Wat is dat toch met dat woordje "kansloos"?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:20 schreef Fritztiaan het volgende:
Kansloos is denk ik het woord wat je zoekt. Jezelf voorhouden dat je beter bent, maar qua niveau doe je ab-so-luut niet onder voor TS. Jij niet alleen, maar elke oudere fokker die hier reageert. Hoop dat ik later niet zo kansloos wordt, damn![]()
Zelf ben ik 22
Overigens mag (lees: moet) je je amuseren met 1 m![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |