Haha de Spaklerweg zeker, staan die kutdingen echt vaak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef rival het volgende:
hey die had ik vanmorgen.. tussen amstel en arena... je mag daar maar 50, ik deed iets van 80... ineens een flits vanuit de bosjes, stond er een aanhangwagen
Denk je dat het veel uitmaakt of ik met 120 of met 140 me te pletter rijdt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef On het volgende:
Lekker verantwoordelijke vader ben je, straks rij je je te pletter en dan is het van 'papa kan jullie voorlopig niet op komen halen'.
Dat is idd een risico. Maar als ik een bon kan voorkomen door te remmen, dan doe ik dat meteen. Ben ik te laat dan vloek ik even en rij rustig verder met 140.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om nog maar even door te moraalridderen: Als je te hard rijdt, kies je ook voor het risico een bon te krijgen.
Met 140 ligt de kans wel wat hoger.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:27 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Denk je dat het veel uitmaakt of ik met 120 of met 140 me te pletter rijdt?
Daarmee vervalt je recht op discussie met betrekking tot auto's en snelheidsovertredingen daarmeequote:
Als iemand zijn famillie doodschiet mag ik er dan niet over oordelen omdat ik geen pistool heb?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:39 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Daarmee vervalt je recht op discussie met betrekking tot auto's en snelheidsovertredingen daarmee
Goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ik had nog wel tijd om even lekker te moonen [ afbeelding ]
meestal rij ik daar niet op deze tijd.... had er geen rekening mee gehouden was niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:26 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Haha de Spaklerweg zeker, staan die kutdingen echt vaak.
je snapt het welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:45 schreef On het volgende:
[..]
Als iemand zijn famillie doodschiet mag ik er dan niet over oordelen omdat ik geen pistool heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |