okay de organisatie gaat z'n best doen om je alsnog ergens onder dak te brengenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:59 schreef Ralfieboy het volgende:
Eindhoven is wel aangesloten op het nachtnet, maar mijn woonplaats niet :-P
Een happie eten is wel gezellig misschien.
Vakantiefotootje dan maar?
[ afbeelding ]
Nee dat valt toch allemaal onder Brabantse gastvrijheidquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Nu doe je alsof Eindhoven zo'n hoerenkiet is en Pann zo'n hook-up feest! (of Friso, whatever)
vast wel, voordat iedereen klaar is met optutten voor de spiegel en de haartjes weer toonbaar zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Doen we dan ook aan het Brabantse Kwartiertje zaterdag?
Nou dat is wel meer dan 1 kwartiertje hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel, voordat iedereen klaar is met optutten voor de spiegel en de haartjes weer toonbaar zijn
Ik heb al soort mini party zaterdag thuis met vriendenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb sam's kaartjeff kijken wat ermee gaat gebeuren, niks is nog zeker
volgens mij staan Ang3l en/of ik wel in je telefoon, en moet je ons zo gemakkelijk kunnen vindenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het eten gaat niet lukken, aangezien hier thuis familie op bezoek komt die ik te lang eigenlijk al niet gezien heb, maar ik schuif wat later dolgraag aan.
hoe laat begint triviant, ik ben de 3de spelerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij staan Ang3l en/of ik wel in je telefoon, en moet je ons zo gemakkelijk kunnen vinden
maar jammer dat eten niet lukt![]()
en nu moet Nuno dus alleen beginnen met Trivant spelen tegen mij
triviant staat pas na het diner op de planning, is een goede manier van uitbuikenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Nuno wist toch nog helemaal niet zeker of ie er overdag al bij kon zijn?
Oh, kinky, mijn lief die zich bij de tegenstanders gaan aanlsuitenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe laat begint triviant, ik ben de 3de speler
Echt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
triviant staat pas na het diner op de planning, is een goede manier van uitbuiken
nee, jij ligt dan toch met je bibsje op e tafel met een navel vol Baileysquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?![]()
Maar maar... ik ga toch niet uren naar Trivianteerende mensen kijken?
Of nee wacht, die uren kan ik dan gebruiken voor mijn outfit change
Die triviant klinkt dan juist weer zo aanlokkelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, jij ligt dan toch met je bibsje op e tafel met een navel vol Baileys
en zonder Nuno gaat dat hele triviant gedoe mooi niet door![]()
Alleen als Ang3l met Baileys komt aanmoedigen. Maar serieus ik heb dinner bij mijn Vader en Moeder op zaterdag waarschijnlijk dus ... ik probeer het nog naar zondag te verzetten maar het lukt allemaal niet zoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, jij ligt dan toch met je bibsje op e tafel met een navel vol Baileys
en zonder Nuno gaat dat hele triviant gedoe mooi niet door![]()
Jaweelllll doe je best, anders krijg je geen 3 zoenenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alleen als Ang3l met Baileys komt aanmoedigen. Maar serieus ik heb dinner bij mijn Vader en Moeder op zaterdag waarschijnlijk dus ... ik probeer het nog naar zondag te verzetten maar het lukt allemaal niet zo
Hoelaat ga jij en wil je nog meerijden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaweelllll doe je best, anders krijg je geen 3 zoenen
wat niet gaat dat gaat gewoon niet, en wat belangrijk is moet voorrang krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alleen als Ang3l met Baileys komt aanmoedigen. Maar serieus ik heb dinner bij mijn Vader en Moeder op zaterdag waarschijnlijk dus ... ik probeer het nog naar zondag te verzetten maar het lukt allemaal niet zo
Zit Nuno dan te wachten op zoenen van ons ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaweelllll doe je best, anders krijg je geen 3 zoenen
Doe de groeten aan schoonoudersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |