Wat is dit nou weer voor een bullshit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik kom denk ik ook niet. En ja, dat heb ik zelf besloten.
Hoor haar!!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef samjustme het volgende:
ls
[..]
Als het een leuke jongen is niet tegenstribbelen he
Ze komen incognito. Lopen dan wel een paar keer voorbij om natuurlijk hunzelf wel even te showenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een bullshit.
Jullie hadden toch al kaartjes?
Op het laatste moment terugkrabbelen, wat een angst, ik heb hier maar 1 woord voor.
MIETJES!!!
toch niet weer een herhaling van tilburgse kermis ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze komen incognito. Lopen dan wel een paar keer voorbij om natuurlijk hunzelf wel even te showen
What's to show?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ze komen incognito. Lopen dan wel een paar keer voorbij om natuurlijk hunzelf wel even te showen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de perfecte outfit die sam onlangs gevonden heeft
dat wordt een drukke agenda met al die lui die hunkeren naar je aandachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Om het drama compleet te maken op non-Fok gebied:
Waarschijnlijk komt Serge ookEn dan natuurlijk zijn teenage dragqueen ook
Ik ken alleen mensen van FOK!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk 't allemaal vanzelf wel wie nog wel en wie niet gaan
Ik ga sowieso, evenals Mitchell, Patrick, Bart, Rik, Dennis en François.
All non-Fok, maar alleen zal ik er dus toch niet staan
En Tante Omrie natuurlijk
En Opa Stroek en Mama TMM.
Neefje Erik is ook van de partij, zeker.
En lindo als 't goed is
Ja ik weet nu al dat ik mopperende gezichten krijg na afloop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt een drukke agenda met al die lui die hunkeren naar je aandacht
Ja jammer dat de P.A. die avond verlof heeftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet nu al dat ik mopperende gezichten krijg na afloop."Ik heb je bijna niet gezien man!"
Ik ben niet zo goed in aandacht verdelen en ik wil op de eerste plaats zelf ook een leuke avond hebben!
Niks daarvan, jij blijft heel de avond mooi bij ons, tenzij een leuke jongen je ten dans komt vragenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken alleen mensen van FOK!. Maar een vriendinnetje gaat die avond gewoon in de stad uit, dus als er niks aan is kan ik vluchten
.
Zou wel lachen zijn als Sam en Pjo echt zo langs zouden lopenquote:
Staan ze NU al in de rij bij de Effenaar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Sam en Pjo echt zo langs zouden lopen
Edit: ze zijn zelfs al gesignaleerd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze leuke hoekjes aan het vinden om te observeren en natuurlijk de negeer-act oefenen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan ze NU al in de rij bij de Effenaar?
Of zijn ze hun kaartjes aan het inleveren?
Ik heb sam's kaartjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan ze NU al in de rij bij de Effenaar?
Of zijn ze hun kaartjes aan het inleveren?
sam jij slet, komen he andersquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef samjustme het volgende:
ls
[..]
Als het een leuke jongen is niet tegenstribbelen he
eindhoven is aangesloten op nachtnet,quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:29 schreef Ralfieboy het volgende:
Ben net terug van vakantie. Ehhh.... ik ben in principe van plan om te gaan. Maar wie overtuigt me om al eerder richting Eindhoven te komen (dus voor shoppen en/of eten)? En hoe zit het met slaapplaatsen en zo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |