Dat is gemeen, je weet hoe zwaar het gevecht voor me is, maar dat het er eindelijk op begint te lijken dat ik het gevecht tegen anorexia ga winnenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Helaas beschikt niet iedereen over een goddelijk anorexia lichaam
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is gemeen, je weet hoe zwaar het gevecht voor me is, maar dat het er eindelijk op begint te lijken dat ik het gevecht tegen anorexia ga winnen
op individuele basis zeker welquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er nog wel een dagprogramma over?
je denkt dat je niet komt, dat laat nog ruimte voor twijfelquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik kom denk ik ook niet. En ja, dat heb ik zelf besloten.
ik kom ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je denkt dat je niet komt, dat laat nog ruimte voor twijfel![]()
dus neem het nog eens in heroverweging
dat wisten we al, maar je hebt nu je BF eindelijk overgehaald zag ik?quote:
Jij hebt geen eigen wil meer sinds kortquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:33 schreef PJORourke het volgende:
Ik kom denk ik ook niet. En ja, dat heb ik zelf besloten.
O jawel hoor. En feller dan ooit.quote:
Wees lief tegen tante O en bezorg lindo maar een onvergetelijke nachtquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk 't allemaal vanzelf wel wie nog wel en wie niet gaan
Ik ga sowieso, evenals Mitchell, Patrick, Bart, Rik, Dennis en François.
All non-Fok, maar alleen zal ik er dus toch niet staan
En Tante Omrie natuurlijk
En Opa Stroek en Mama TMM.
Neefje Erik is ook van de partij, zeker.
En lindo als 't goed is
je vergeet nog de mensen uit het L topicquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk 't allemaal vanzelf wel wie nog wel en wie niet gaan
Ik ga sowieso, evenals Mitchell, Patrick, Bart, Rik, Dennis en François.
All non-Fok, maar alleen zal ik er dus toch niet staan
En Tante Omrie natuurlijk
En Opa Stroek en Mama TMM.
Neefje Erik is ook van de partij, zeker.
En lindo als 't goed is
JT =mystery guestquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog de mensen uit het L topic![]()
en de mystery guest
Die mystery guest is toch niet die jongen die jij mee gaat nemen om aan me voor te stellen he?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog de mensen uit het L topic![]()
en de mystery guest
Als het een leuke jongen is niet tegenstribbelen hequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mystery guest is toch niet die jongen die jij mee gaat nemen om aan me voor te stellen he?
Owja, je hebt gelijk. Vandaar, je wast mij niet vergeten, maar je nam aan dat ik de deur niet door kon...quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik was jou bewust vergeten aangezien je in het begin ook begon met "ik kom wel/ik kom niet" en ik alleen degenen heb opgenoemd waarvan ik heel zeker weet dat ze komenMar goed, je mag het wel (weeeeeer) betrekken op je omvang hoor
nee want dan is het geen mystery meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mystery guest is toch niet die jongen die jij mee gaat nemen om aan me voor te stellen he?
bedenk eens een betere grapquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef MisterO het volgende:
Ik kom niet meer.
Het is maar goed dat je daar niet intrapte! Ik hou me tenminste wel aan mn woordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |