Stommerd.quote:
ik al met E, E en C naar dutch gatheringquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd.
Maar Mitch & ik zijn er!
En Cybartje!
mag ik?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohjee, straks is dit weer te veel drama voor sommigen en haakt iedereen af![]()
Zeg het is niet het Olypisch dorp waar die dingen vrij verkrijgbaar zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Krijgen we nog een update van de organisatie Stroekie & PJO over tijden, plaatsen, deelnemers en gratis af te halen condooms?
Zal ik dan ook daarvan peet-/suikeroompje worden ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
Niet?!
Maar je wil toch niet dat ik zwanger word van een Portugese liefdesbaby?!
liever dat dan dat er om kermis geld gevraagd wordt, want dat ga ik niet doen, wel geld geven en dan zelf niet mee mogen is geen optiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
"Ome Strooeeeeeeek! Mogen we een ijsje? Por favor?"
Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om te komen naar Pannquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Krijgen we nog een update van de organisatie Stroekie & PJO over tijden, plaatsen, deelnemers en gratis af te halen condooms?
Nope dat hebben je lief en ik samen bedacht op een eerder Frisofeestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om te komen naar Pannen ik dacht dat Stroekie de officiele organisator van de meeting is
Het is aan hem om te beslissen je kan ook als gelijken met elkaar omgaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:46 schreef Ang3l het volgende:
O mag PJO niet meer komen als SJM geen zin heeft?
Zijn we al in die fase?
nee niet apart afspreken, jullie horen er zeker bij, en wellicht lukt het zelfs om wat van de vredelievendheid van het L topic over te brengen op de mensen uit het H topicquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef maedel het volgende:
is dit nou gewoon allemaal drama of kunnen we als vredelievende Lesbeau's beter apart afspreken?
wat en hoe het ook mag spatten, ik ga er voor zorg dragen dat jij een memorabel weekend gaat krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef MisterO het volgende:
Stroek, hou je de organisatie nog in de gaten, ik heb het gevoel dat alles en iedereen een beetje uit elkaar spat![]()
Als iets indrukwekkend is is het ook vast wel memorabelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik bedoel echt memorabel, jij vast "indrukwekkend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |