doei DVquote:
zo ik keek net op tijdquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
idd net buitenspel... dit wordt zo'n beetje een voetbaltopic
Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef Leanne het volgende:
'llo
ben er weer!
wat een stom weer om te solliciteren zeg
Hoe ging je solli?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:02 schreef Leanne het volgende:
'llo
ben er weer!
wat een stom weer om te solliciteren zeg
Idd niet verkeerdquote:
straks pas (1600) ..had net een andere afspraak in zoetermeer. wat een waterballet op de a12 zegquote:
eehhh..ja? jij zit toch ook in den haag tripack?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef tripack het volgende:
haai leanne![]()
regent het bij jouw dan?
Oh .. .voutjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef Leanne het volgende:
[..]
straks pas (1600) ..had net een andere afspraak in zoetermeer. wat een waterballet op de a12 zeg![]()
zitten er nog lekkere mannen bij het voetbal?
nee niet tijdens werktijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef Leanne het volgende:
[..]
eehhh..ja? jij zit toch ook in den haag tripack?
Makaay loopt erbij alsof hij zo z'n longen uit gaan spugen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
kut geen goals
Hoe dichter bij Dordt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nee niet tijdens werktijdendan zit ik in dordrecht
ik kijk naar voetbalbenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh .. .voutje
Enne over dat voetballen.. ik kijk naar het voetballen
het regent weer welquote:
ik hoop niet dat de smog de boventoon gaat geven aan de olympische spelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Makaay loopt erbij alsof hij zo z'n longen uit gaan spugen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |