Voetbal zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja wat moet dat moet he
Voor de mensen die zich zo vervelen op het werk, en iets van het Olympisch Voetbal mee willen krijgen
KliK!
wat is het verschil tussen de kanalen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja wat moet dat moet he
Voor de mensen die zich zo vervelen op het werk, en iets van het Olympisch Voetbal mee willen krijgen
KliK!
pak dan nederland 1 of kanaal 1.. daar komt tenminste nederland opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja wat moet dat moet he
KliK!
Jepquote:
Geen ideequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de kanalen?
de wedstrijden dusquote:
de verschillende wedstrijdenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de kanalen?
Ja het zou wel mooi zijn eigenlijk..voor het eerst sinds jaren weer op zo'n OS en dan ook ineens winnenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
Hoop wel stiekem dat we winnen
Ja.. en dan niet alleen die ene wedstrijd winnen, maar dan ook een keer een medaillequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het zou wel mooi zijn eigenlijk..voor het eerst sinds jaren weer op zo'n OS en dan ook ineens winnen
we gaan voor goud!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja.. en dan niet alleen die ene wedstrijd winnen, maar dan ook een keer een medaille
Zag gisteren een stukje van Michael Phelps.. Hij wil 8 gouden medailles winnen...quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zag gisteren een stukje van Michael Phelps.. Hij wil 8 gouden medailles winnen...
Ik wenste heb onmiddellijk een gebroken been toe![]()
Snotaap, blergh
wat een arrogante kwal is dat inderdaad! Het zou wel knap zijn daar niet van, maar hij moet het eerst maar eens laten zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zag gisteren een stukje van Michael Phelps.. Hij wil 8 gouden medailles winnen...
Ik wenste heb onmiddellijk een gebroken been toe![]()
Snotaap, blergh
ik hoor er toch niks vanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Sgele het volgende:
Zijn ze die namen aan het opnoemen..
Sno - Evandel
Bakhal - Otmehen
Elke vergaderkamer heeft hier een vaste beamer, maar we hebben ook 3 "uitleen" beamers.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja wij hebben in de vergaderkamer ook een beamer, maar weet nog niet of ik het kan maken om die zo eruit te trekken
foei Droxzquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke vergaderkamer heeft hier een vaste beamer, maar we hebben ook 3 "uitleen" beamers.
Nu heb ik er 1 aan mezelf uitgeleend"
moet kunnen toch.. als ze niet noodzakelijk zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke vergaderkamer heeft hier een vaste beamer, maar we hebben ook 3 "uitleen" beamers.
Nu heb ik er 1 aan mezelf uitgeleend"
was dat niet het nigeriaans elftal danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef nicomart het volgende:
makaay en marcellis de enige spelers die volledig Nederlands zijn qua afkomst?
Je bent gewoon Viesssssquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat niet het nigeriaans elftal dansorry ben beetje flauw
Het ziet er iig zwart van de mensenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat niet het nigeriaans elftal dansorry ben beetje flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |