Wij moesten vorig jaar tegen Duitsers... 3 rode kaartenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:27 schreef BigKahuna het volgende:
We moesten ook tegen Duitsers spelen, ik had er ééntje van het veld afgeschopt
Ineens sta ik in het dagcijfer -topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:27 schreef behangplakker het volgende:
Mijn postcount schiet hier omhoog jonge
al die duitsers doen me een partij serieusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vriend van me werkt daar, moet duitsers wegwijs maken op de camping. Hij mag daar gewoon in voetbalkleren rondlopen en drinken+roken onder werktijd
Wij hebben Stoppelhaene, dat is wel weer een groot feest. En Ribs & Blues, waar bluesliefhebbers uit heel Nederland komenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idem hier.
De 2 jaarlijkse braderie is een vet spektakel.
*kuch
9u naar bed deed ik toen ik 9/10 jaar oud was. Maar toen mocht ik ook niet laterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
al die duitsers doen me een partij serieusWorden helemaal afgebeult daar, gaan om 9 uur slapen en om 6 uur op om te trainen
wij waren in dat bos daar tot het licht werd aan het zuipen en blowen
Wij hebben "haantjesdag."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wij hebben Stoppelhaene, dat is wel weer een groot feest. En Ribs & Blues, waar bluesliefhebbers uit heel Nederland komen
Ik weet niet, tussen Raalte en Heino in heb je wel het allom-bekende Homobos, waar menig meisje verkracht is en veel homos het met elkaar doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:29 schreef BigKahuna het volgende:
Klopt het trouwens dat er in dat bos daar een veldje is met hertjes?
Met Stoppelhaene moet je zelfs in alle kroegen met Stoppelhaenemuntjes betalen, dat is echt te ergquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben "haantjesdag."
Halve dorp dronken
In welke plaats woon je dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben "haantjesdag."
Halve dorp dronken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet, tussen Raalte en Heino in heb je wel het allom-bekende Homobos, waar menig meisje verkracht is en veel homos het met elkaar doen
Nee waar jij zat was in een bos aan de andere kant van de grote wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]WTF dan heb ik daar lopen zuipen en met bomen gevochten.
Toen was er wel een veldje met hertjes en konijntjes en daar ging ik in liggen![]()
![]()
Tenminste, ik zag een veldje met hertjes en konijntjes![]()
Woudenberg, ligt dichtbij Amersfoort, ligt 25 km van Utrecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In welke plaats woon je dan?
Ribhouse Texasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woudenberg, ligt dichtbij Amersfoort, ligt 25 km van Utrecht.
Nee ken ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woudenberg, ligt dichtbij Amersfoort, ligt 25 km van Utrecht.
WTF?!quote:
Maar ik heb al 2494 berichten, bijna 2500quote:
Ik slechts 160 ofzo, wel een record. En morgen ga ik weer intensief Fok!kenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:36 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens mij heb ik al 500 posts op de donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |