Ja toen waren er ook veel duitsers, kankergrappigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is me toch een kankercamping, sliepen we ook met schoolEr zijn elke zomer wel knetterveel duitsers die dit keer op het EK voor Nederland waren als 2e club
Lange afstands relatie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:26 schreef BigKahuna het volgende:
Ik mis liev meisje![]()
Ze woont in Limburg
Ik vlakbij Amsterdam![]()
Vriend van me werkt daar, moet duitsers wegwijs maken op de camping. Hij mag daar gewoon in voetbalkleren rondlopen en drinken+roken onder werktijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja toen waren er ook veel duitsers, kankergrappig
Wij moesten vorig jaar tegen Duitsers... 3 rode kaartenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:27 schreef BigKahuna het volgende:
We moesten ook tegen Duitsers spelen, ik had er ééntje van het veld afgeschopt
Ineens sta ik in het dagcijfer -topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:27 schreef behangplakker het volgende:
Mijn postcount schiet hier omhoog jonge
al die duitsers doen me een partij serieusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vriend van me werkt daar, moet duitsers wegwijs maken op de camping. Hij mag daar gewoon in voetbalkleren rondlopen en drinken+roken onder werktijd
Wij hebben Stoppelhaene, dat is wel weer een groot feest. En Ribs & Blues, waar bluesliefhebbers uit heel Nederland komenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idem hier.
De 2 jaarlijkse braderie is een vet spektakel.
*kuch
9u naar bed deed ik toen ik 9/10 jaar oud was. Maar toen mocht ik ook niet laterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
al die duitsers doen me een partij serieusWorden helemaal afgebeult daar, gaan om 9 uur slapen en om 6 uur op om te trainen
wij waren in dat bos daar tot het licht werd aan het zuipen en blowen
Wij hebben "haantjesdag."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wij hebben Stoppelhaene, dat is wel weer een groot feest. En Ribs & Blues, waar bluesliefhebbers uit heel Nederland komen
Ik weet niet, tussen Raalte en Heino in heb je wel het allom-bekende Homobos, waar menig meisje verkracht is en veel homos het met elkaar doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:29 schreef BigKahuna het volgende:
Klopt het trouwens dat er in dat bos daar een veldje is met hertjes?
Met Stoppelhaene moet je zelfs in alle kroegen met Stoppelhaenemuntjes betalen, dat is echt te ergquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben "haantjesdag."
Halve dorp dronken
In welke plaats woon je dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hebben "haantjesdag."
Halve dorp dronken
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet, tussen Raalte en Heino in heb je wel het allom-bekende Homobos, waar menig meisje verkracht is en veel homos het met elkaar doen
Nee waar jij zat was in een bos aan de andere kant van de grote wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]WTF dan heb ik daar lopen zuipen en met bomen gevochten.
Toen was er wel een veldje met hertjes en konijntjes en daar ging ik in liggen![]()
![]()
Tenminste, ik zag een veldje met hertjes en konijntjes![]()
Woudenberg, ligt dichtbij Amersfoort, ligt 25 km van Utrecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In welke plaats woon je dan?
Ribhouse Texasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woudenberg, ligt dichtbij Amersfoort, ligt 25 km van Utrecht.
Nee ken ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woudenberg, ligt dichtbij Amersfoort, ligt 25 km van Utrecht.
WTF?!quote:
Maar ik heb al 2494 berichten, bijna 2500quote:
Ik slechts 160 ofzo, wel een record. En morgen ga ik weer intensief Fok!kenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:36 schreef BigKahuna het volgende:
Volgens mij heb ik al 500 posts op de donderdag.
Blijf je ook nog? Ik ga nu even 2 min poepenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb toch niets beters te doen...
Druk leventje heb je jongemanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O... wacht:
- Kamer opruimen (dat moet nou al een week)
- Gemeentehuis
- Boodschappen doen
ik kan morgen niet helemaal op kluizenaars mode/
Ff nogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Blijf je ook nog? Ik ga nu even 2 min poepen
Ik ben geen jongenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Druk leventje heb je jongeman
Jongemeisje is geen ingeburgerd woord, sorryquote:
Oh, ik schaam me niet zo snel hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welke jongen zou er nou zo'n nichterige user-name nemen.
Dat blijktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, ik schaam me niet zo snel hoor
en 5 of 6 posters van die inmiddesl 84 berichtenquote:
Dit was mijn 2500e berichtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh, ik schaam me niet zo snel hoor
Nee ik moet er wel op tijd uit, moet nog wat plannen enzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In principe hoef ik pas om half 4 s middags op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |