Ik zie niet zo vaak vaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie ook vaan "ik wordt", ik raak van heel andere dingen in de war.

Oh, wat goed. Hoelang ben je er al vanaf?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb toevallig mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht voor nieuwe binnen- en buitenbanden.
Mijn fiets is antiek! Minstens een jaar of 30 oud.
Nu ik met roken ben gestopt, moet ik maar weer eens gaan fietsen ook

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Desii het volgende:
[..]
nee joh van die geinige kraaltjes in je spaken, die rammelen tijdens het fietsen

Maar ja, wij rennen ook door plassen. Infantiele schatjes zijn wij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:16 schreef Desii het volgende:
[..]

kweet een beetje kinderachtig, maar wel grappig

Nee, dat dan weer niet. Ik wapper wel, da's al erg genoeg. Ik ren als een wijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig plas je niet als je rent.

Dan klopt het toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik wapper wel, da's al erg genoeg. Ik ren als een wijf.

dat kan je heul niet zien, want ik stamp ook in plassenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig plas je niet als je rent.
 vinden de omstanders altijd geweldig
   vinden de omstanders altijd geweldig 

Het is echt te gay. Dan probeer ik een beetje stoer te zijn maar zodra ik snelheid maak, begin ik te wapperen en te gillen. Als ik huil, wapper ik ook. Ik wil niet wapperen.quote:

Regie ik wil streams op een wapperende Noeks....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is echt te gay. Dan probeer ik een beetje stoer te zijn maar zodra ik snelheid maak, begin ik te wapperen en te gillen. Als ik huil, wapper ik ook. Ik wil niet wapperen.

En een kartonnetje met een knijper :-)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:11 schreef Desii het volgende:
[..]
nee joh van die geinige kraaltjes in je spaken, die rammelen tijdens het fietsen

Ik ben nog maar net begonnen met stoppen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, wat goed. Hoelang ben je er al vanaf?

Ik rijd er altijd doorheen met de auto, als er voetgangers naast lopen. Is meteen m'n hele dag weer goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Desii het volgende:
[..]
dat kan je heul niet zien, want ik stamp ook in plassenvinden de omstanders altijd geweldig
edit: das nog steeds tof... een aanloopje nemen en dan vlak voor de plas één ferme sprong

je bent echt een homo héquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En een kartonnetje met een knijper :-)

You go, chicka!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net begonnen met stoppen.
3 dagen, 11 uur, 36 minuten en 40 seconden
Maar dit is wel mijn record, en ik ga dit echt volhouden ook

Dan wapper ik je echt helemaal in elkaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik rijd er altijd doorheen met de auto, als er voetgangers naast lopen. Is meteen m'n hele dag weer goed.

Maar niet van het huilen, doe maar dat rennen en gillen. Vast heel hard en hoog.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef Desii het volgende:
[..]
Regie ik wil streams op een wapperende Noeks....

Yup, dan maken we een sprong van de plas op de autoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan wapper ik je echt helemaal in elkaar.

Ja dat vinden de omstanders vast ook helemaal geweldigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik rijd er altijd doorheen met de auto, als er voetgangers naast lopen. Is meteen m'n hele dag weer goed.

Dat wilde ik ook net schrijven, maar durfde het niet. Al die technologische hoogstandjes hierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En een kartonnetje met een knijper :-)

Dus dat wás het alweer, dat strijken? Wat een kabaal om niets.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat vinden de omstanders vast ook helemaal geweldig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |