preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een goed concept: een soort quarantaine voor baggeraars
Boven de geopende topics heb je toch ook nog een paar centrale topics waar je een beetje kan proberen te chatten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een goed concept: een soort quarantaine voor baggeraars
BESTAAT DATquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:50 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Misschien is het ook wel een tor met vleugels. "}
WACHT WACHT, DAT HAD IK OOK. IK MET MIJN BROER EN NEEF WAREN GEWOON BANG VOOR HEM. WE HEBBEN HEM MET DE ZIJKANT VAN EEN TENNISRACKET VERMOORD. Blijkt dat die beesten neit eens steken ofzo ondanks dat enorme ding bij de kontquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef BigKahuna het volgende:
WTF WTF WTF ER ZIT EEN OF ANDER GROOT BEEST IN MN KAMER
IK DURF NIET TE SLAPEN
AAAAAAAAAH
HIJ IS VET ENG
ik zie ze altijd lopen die torren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ken jij een tor zonder vleugels dan ?
JA IK HEB TOCH GEEN TENNISRACKET BEN GEEN GAYquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
WACHT WACHT, DAT HAD IK OOK. IK MET MIJN BROER EN NEEF WAREN GEWOON BANG VOOR HEM. WE HEBBEN HEM MET DE ZIJKANT VAN EEN TENNISRACKET VERMOORD. Blijkt dat die beesten neit eens steken ofzo ondanks dat enorme ding bij de kont![]()
(capslock skillz jwz)
Maar snachts vliegen ze.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik zie ze altijd lopen die torren.
JE VADER MISSCHIEN? HEEL VEEL VADERS HEBBEN DAT.. (die van ons was van vakantie toen ik een keer ging tennissen met men broer toen ik nog 6 jaar was)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA IK HEB TOCH GEEN TENNISRACKET BEN GEEN GAY
BURN THE MOTHERFUCKERquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ff deodorant halen, brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |