preciesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een goed concept: een soort quarantaine voor baggeraars
Boven de geopende topics heb je toch ook nog een paar centrale topics waar je een beetje kan proberen te chatten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een goed concept: een soort quarantaine voor baggeraars
BESTAAT DATquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:50 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Misschien is het ook wel een tor met vleugels. "}
WACHT WACHT, DAT HAD IK OOK. IK MET MIJN BROER EN NEEF WAREN GEWOON BANG VOOR HEM. WE HEBBEN HEM MET DE ZIJKANT VAN EEN TENNISRACKET VERMOORD. Blijkt dat die beesten neit eens steken ofzo ondanks dat enorme ding bij de kontquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:49 schreef BigKahuna het volgende:
WTF WTF WTF ER ZIT EEN OF ANDER GROOT BEEST IN MN KAMER
IK DURF NIET TE SLAPEN
AAAAAAAAAH
HIJ IS VET ENG
ik zie ze altijd lopen die torren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Ken jij een tor zonder vleugels dan ?
JA IK HEB TOCH GEEN TENNISRACKET BEN GEEN GAYquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
WACHT WACHT, DAT HAD IK OOK. IK MET MIJN BROER EN NEEF WAREN GEWOON BANG VOOR HEM. WE HEBBEN HEM MET DE ZIJKANT VAN EEN TENNISRACKET VERMOORD. Blijkt dat die beesten neit eens steken ofzo ondanks dat enorme ding bij de kont![]()
(capslock skillz jwz)
Maar snachts vliegen ze.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik zie ze altijd lopen die torren.
JE VADER MISSCHIEN? HEEL VEEL VADERS HEBBEN DAT.. (die van ons was van vakantie toen ik een keer ging tennissen met men broer toen ik nog 6 jaar was)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA IK HEB TOCH GEEN TENNISRACKET BEN GEEN GAY
BURN THE MOTHERFUCKERquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ff deodorant halen, brb.
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JE VADER MISSCHIEN? HEEL VEEL VADERS HEBBEN DAT.. (die van ons was van vakantie toen ik een keer ging tennissen met men broer toen ik nog 6 jaar was)
Ik ben normaal niet bang voor torren alleen voor spinnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef behangplakker het volgende:
Als we hier nog een tijdje over doorlullen is het volgende onderwerp torren denk ik
als je slaapt slik je toch ook wel eens vliegen inquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst had ik een groene sprinkhaan in mijn kamer.
Die was ineens weg.
Ik hoef niet per se te weten waar hij gebleven is
is misschien beter jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laatst had ik een groene sprinkhaan in mijn kamer.
Die was ineens weg.
Ik hoef niet per se te weten waar hij gebleven is
Die van ons 3.5 cm ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet bang voor torren alleen voor spinnen.
maar deze is echt kankergroot, wtf!
Mja en spinnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:54 schreef gers het volgende:
[..]
als je slaapt slik je toch ook wel eens vliegen in![]()
nou dat kan ook met sprinkhanen
Ik ook en geloof er ook geen woord van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja en spinnen.
Ik hoop nog steeds dat het een dikke Hoax is..
nee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja en spinnen.
Soms heb ik wel een rare smaak in mijn mond terwijl ik wel mijn tanden had gepoetst de avond ervoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja en spinnen.
je hebt nu aidsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:56 schreef BigKahuna het volgende:
AAAAAH HIJ GING OP ME ZITTEN CHILLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"haal het weg, haal het weg !"
*mee in paniek is
Jij bent echt zo de lulquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:57 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zit hier nu als een spastische choleramongool in het wild om me heen te slaan.
Ik ook, dat beest wil em echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"haal het weg, haal het weg !"
*mee in paniek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |