Romantisch,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een tijd geleden heel romantisch op 't strand bij zonsondergang Hey there delilah gespeeld voor een lievv meisje![]()
killswitch engagequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed bezig
Zo'n meisje die mij leuk vond vond Killswitch Engage met Rose of Sharyn niet leuk
yeah right.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een tijd geleden heel romantisch op 't strand bij zonsondergang Hey there delilah gespeeld voor een lievv meisje![]()
Heb ik vandaag gedronken onder het genot van de film Anchormanquote:
heb ik ook gedaan maar dan bij een kampvuur met 20 man ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet dat nieuwe nummer van Kid Rock spelen, schijnt populair ofzo te zijn
Ook al zo'n grafplaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moet dat nieuwe nummer van Kid Rock spelen, schijnt populair ofzo te zijn
kankerzee-egelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
yeah right.
En toen kwam er een woeste zee-egel!
zee-egels
Het is wel kaasmuziek, jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:21 schreef gers het volgende:
[..]
dat is echt zo'n graftakketyfuskut nummer
Hoe heet hij ook alweer? Sweet home alabama ofzo? Je ziet hem ook al bij jambaquote:
Een golf van woeste zee- egels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
yeah right.
En toen kwam er een woeste zee-egel!
zee-egels
hvj (K) (L)quote:
Een té brede muzieksmaak naar mijn weten heb jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan maar dan bij een kampvuur met 20 man ofzowel gezellig
Zoiets jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoe heet hij ook alweer? Sweet home alabama ofzo? Je ziet hem ook al bij jamba
quote:
Dat wilde ik ook zeggen maar dan word ik weer homo genoemdquote:
KANKERHOERENTYFUSLIED!quote:
Ik heb zondag een nacht overgeslagen, maandag 3u, dinsdag 4u, en vandaag ben ik nog wakker (stoer), ik ben kapot in het weekendquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef supertard het volgende:
Ik ga denk ik ook maar is slapen, ik wil niet veel later dan 11 uur mn bed uit.
En de laatste dagen was het echt 14.30 enzo ><.
dusja, dagg iedereen
x.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hovj knmzj wjnmk nntb (L) (K) (L) PK + BK = 1 :$
doeii hvj wjnmk xxx (K)(L) zjnlgquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet nog een paar liedjes luisteren en kan dan te bed.
<333quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hovj knmzj wjnmk nntb (L) (K) (L) PK + BK = 1 :$
Bob Marley - Three Little Birdsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet nog een paar liedjes luisteren en kan dan te bed.
En dan zegt PK dat hij onaardig isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?, bitch
Ik mag het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen maar dan word ik weer homo genoemd
DIe kende ik als 1 van de eerste hieroquote:
Hij zei dat ik AIDS hadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En dan zegt PK dat hij onaardig is
stfuquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?, bitch
Vanaf wanneer ben je onaardig als je de waarheid vertelt?quote:
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |