abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60566601
quote:
Tenerife is het grootste eiland van de Canarische Eilanden, een tot Spanje behorende eilandengroep in de Atlantische Oceaan, 200 km van de kust van Marokko en de Westelijke Sahara. Evenals de buureilanden is het een eiland van vulkanische oorsprong. De grootste vulkaan van het eiland is El Teide, die met 3718 meter meteen de hoogste berg van het grondgebied van Spanje is.

In Nederland wordt vaak de uitspraak 'Tenerif' gehoord. De juiste uitspraak is echter met vier lettergrepen.
Hier begint mijn verhaal. Het was zomer 2007, uw favoriete topicstarter BigKahuna was rustig aan het chillen op dit eiland. Ik kwam net het water uit nadat ik de mooie linksdraaiende golven van de warme Atlantische wateren had bereden met mijn fenomenale surfskills. Voor de insiders, La Izquierda. Even een foto van de golf die ik net heb beschreven::

Nadat ik veilig mijn board en toebehoren had opgeborgen, gingen ik en mn surfmattie even een verfrissende duik nemen in dezelfde wateren. Dus wij paraderen weer terug naar het strand, ondertussen natuurlijk even de chickies op het strand aan het bekijken, het was immers zomer dus dit soort dingen horen erbij. Toen we uiteindelijk bij het water waren aangekomen, gingen we als echte David Hasselhoffs op volle sprint de zee in. Echter, na ongeveer 8 stappen verging de wereld, al m'n spieren verslapten en m'n zintuigen werkten niet meer. Het was einde verhaal, flitste door mijn hoofd heen. Ik zal nooit meer rustig topics openen op Fok, of gewoon meebaggeren natuurlijk. Nooit meer zal ik Kentucky Fried Chicken, of Lay's Sensation Roasted Chicken & Tyme eten. (Voor meer informatie over (de te kleine inhoud van een zak van) de laatste wil ik u doorverwijzen naar een ander kwaliteitstopic van mijn hand.) Toen bleek dat mijn laatste uur nog niet had geslagen, mijn ogen openden zich en ik zag de zon reflecteren op het water van de Atlantische Ocean. Echter, de pijnscheuten waren nog niet opgehouden. Mijn voet voelde alsof ik een wandeling in de Heldense Bossen had gemaakt en in één van die valkuilen met pinnen was gevallen. Mijn ogen richtten zich als vanzelf op mijn voet en wat bleek? Er stak een langwerpig voorwerp uit. "Maar wat was dat dan ?" hoor ik u denken. Wel, voor degenen die enige kennis over dit ongedierte hebben, zal het niet als een verrassing komen. Het was een stekel van een zee-egel! Hij was stiekem onder mijn voet gaan liggen en mijn voet doorboord met een van zijn duivelse wapens.
Foto ter illustratie:

Met loeiende sirenes werd ik afgevoerd in een ambulance opweg naar een van de ziekenhuizen die zich op Tenerife bevinden. Spoed was vereist! Een Spaanse dokter met een geile Spaanse verpleegster ontfermden zich over me, en na een nachtje slapen in dit hospitaal was ik vrij om te gaan. Echter, pas twee dagen later functioneerde mijn voet weer als daarvoor. Dit was dus al een smetje op mijn vakantie op dit prachtige vakantie-eiland.

Nu is het augustus 2008, een jaar na het voorval. Een of andere kutuser opent topics over zee-egels en het kwam weer allemaal bij me naar boven... Ik keek hoopvol naar de onderkant van mijn voet... Nee toch! Er zit nog steeds een lelijk litteken wat ik voor het leven bij me zal moeten dragen! Ik ben voor het leven verminkt! Door zulks een onbeest!

Daarom wil ik eenieder die dit leest op het hart drukken; zee-egels zijn ongedierte, door de duivel geschapen!
Indien u een zee-egel mocht tegenkomen, doe als volgt:

Alvast bedankt!
><(({°>
pi_60566624
DE TYFUS VOOR JOU VUIG AIDSWEESJE!

En nee, ik heb je OP niet gelezen omdat ik wist dat je zee-egels verdrietig ging maken.

Zee-egels
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60566630
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
ik heb je OP niet gelezen
Kan een modje dit soort bagger verwijderen?
><(({°>
pi_60566634
WHAAAAAAAAAA EN JE NOEMT ME NOG EEN KUTUSER OOK
pi_60566644
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:58 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Kan een modje dit soort bagger verwijderen?
Ik wist al waar het over ging dus hoefde de OP niet te lezen
pi_60566650
zee egels
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60566655
Fha
pi_60566659
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 01:56 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een stekel van een zee-egel! Hij was stiekem onder mijn voet gaan liggen en mijn voet doorboord met een van zijn duivelse wapens.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60566668
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:00 schreef Fha het volgende:
zee egels
Ongedierte is het! Door Satan zelf geschapen om het mij lastig te maken in God te geloven!
><(({°>
pi_60566677
Je moet ook niet lopen in zee als je de bodem niet ziet.
Advies: koop een boot.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_60566713
Of koop van die surfschoenen.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_60566716
Of een waterfiets.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:06:31 #13
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60566720
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:06 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Of koop van die surfschoenen.
dat surft kut.
><(({°>
pi_60566724
Of een kano.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:09:04 #15
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60566748
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Vind je dat om te lachen?
><(({°>
pi_60566750
Of je blijft lekker thuis.
Fear is the grease of society.
pi_60566757
Nee, een jacht. Heb je meteen een fancier hobby, want surfen is zo vorige eeuw.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:10:38 #18
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60566762
Of 2 vouwbare diepvriespizza's
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60566781
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:10 schreef GasTurbine het volgende:
Dat is wel het ultieme wat je kan hebben.
Fear is the grease of society.
pi_60566800
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:09 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Vind je dat om te lachen?
Ja.

En wel om het feit dat zee-egels dat stiekem doen.
pi_60566819
quote:
Calzone's?
pi_60566850
quote:
Maar die worden nat onder water. Ergo, niet nuttig.
pi_60566863
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Fha
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60566887
Maar TS ik ben naar bed, later(K)
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 02:23:01 #25
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_60566910
Ze stinken.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: