quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:Ik vind je best leuk om te zien, Lamon.

En wat mij betreft hoef je je zeker niet te scheren of lenzen in te doen.
Dat is dan ook een kenmerk van die afwijking, je gezicht zoveel mogelijk proberen te verbergen.
quote:
Komt door mij, met mijn medicijnen, red ik het niet meer tot 1.00
Maar ik probeer het niet te vaak te doen.
Maar vandaar die rare tijden.
quote:
Nee. Het gaat me niet om seks (ben er ook niet vies van, maar dat is niet mijn probleem.)
Een keer dronken met iemand naar bed gaan, is heel wat anders dan echt op zoek gaan naar iemand om een relatie op te bouwen, en al sinds mijn vader ziek was, en ik met dat ik enigskind ben, ben ik gaan nadenken, en wil ik eigenlijk geen vrijgezel meer zijn.
Maar op je 33-ste iemand vinden waar het echt mee klikt, en die daarvoor openstaat is gewoon echt moeilijk. Zeker als je zo onzeker bent over jezelf. En Datingsites zijn gewoon kut en daar wil ik het gewoon eigenlijk niet vinden.
quote:
Ja, want dan komt een heleboel van hun rare inconsequente gedrag voort uit het meelezen op dit forum, en denkt mijn baas dat ik alcoholist ben, terwijl het drinken tegenwoordig juist wel meevalt.
Het zou gevaarlijk kunnen zijn voor mijn baan, al is het onterecht.
En bedankt, Svann. Dat heeft me iid in een rotsituatie best wel wat troost gebracht, dat het helemaal naar zijn wens gebeurd is.