Daar heb je natuurlijk gelijk in. Dus Lamon moet ook gewoon blijven.quote:Op woensdag 17 december 2008 01:42 schreef Marble het volgende:
Welnee, al was het maar om de simpele reden dat opgeven en (semi)bikkel een contradictio in terminis is.
Ook zo'n depri iddquote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Van ElizabethR ben ik minder zeker.
Welnee. Ik bedoelde, beetje cryptisch, dat ze hier nooit meer post.quote:
Ik bedoelde het letterlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde, beetje cryptisch, dat ze hier nooit meer post.
Tong is al maanden een beetje flauwig rancuneus tegen mij bezig vanwege dit hetgeen hij iemand neersabelen in een post van 20 regels noemt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde, beetje cryptisch, dat ze hier nooit meer post.
Waar blijft je beloofde PM met uitleg dan? Of gewoon hier open en bloot? Je gaat al maanden tegen me tekeer, maar als ik je vraag om uitleg geef je niet thuis,. Wie speelt er dan precies de vermoorde onschuld??quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:04 schreef tong80 het volgende:
Je quote het verkeerde topic doos.
Het ging over heel iets anders.
Je sabelde me neer om niks.
Maar goed. De vermoorde onschuld is niet voor niets een spreekwoord.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga helemaal niet maanden te keer.
Wélke PM? Ik heb jou om een PM met uitleg gevraagd. Die zou je sturen maar heb je niet gedaan. Ook prima, dan hoef ik me namelijk helemaal nergens schuldig over te voelen wat mij betreft, en lul je maar wat uit je nek.quote:Openbaar die PM's maar dan.
Ja, dus? Dat bewuste postje heb ik toch gelinkt hierboven? Maar volgens jou gaat het ineens heel ergens anders over. Uitleg wens je echter niet te geven. Tja.quote:Je ging tegen mij te keer in De algemene kennis kwis.
Dat blijkt niet uit je sneren in diverse topics, maar nogmaals, als jij je daar goed bij voelt, be my guest. Ik voel me echter, gezien je opmerkingen in dit topic tegen WA en over mij, geroepen om haar uitleg te geven, aangezien ik haar nogal hoog heb zitten.quote:Had het wel gehad daarna met je en laat je links liggen.
Trusten draaikont.quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:24 schreef tong80 het volgende:
Wat heb ik nu weer tegen WA
Is dat een ex van me
Ik ga weer naar bed.
Trusten ER
Bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tong is al maanden een beetje flauwig rancuneus tegen mij bezig vanwege dit hetgeen hij iemand neersabelen in een post van 20 regels noemt.
Als je beide topics doorneemt (althans, zijn en mijn posts) snap je de context van hetgeen er aan de hand was, maar ik kan me voorstellen dat je die moeite niet wilt doen vanwege zoiets banaals. Maar het is terug te lezen.
Ik heb Tong in dat cabarettopic vriendelijk gevraagd om tekst en uitleg, zodat ik mijn excuses kon aanbieden mocht ik echt heel fout geweest zijn, want in eerste instantie wist ik helemaal niet meer waar het over ging. Maar Tong heeft geen zin in tekst en uitleg geven en dus ook nooit de gevraagde PM gestuurd. Dus ben ik zelf maar op zoek gegaan naar dat bewuste AKQ topic, en genoemde post vind je dus ook hierboven in die url, genaamd 'dit'.
Waar Tong wél zin in heeft sindsdien is in elk topic waar ie de kans krijgt 'wraak nemen' op mij, door opmerkingen te plaatsen.
Nu, dat mag ie. Hoop dat het hem veel plezier doet en voldoening schenkt. Mij zal het aan mijn reet roesten. Ik heb mijn best gedaan door hem te vragen waarin ik fout was geweest, en dat ik heus niet te beroerd ben om mijn excuses aan te bieden als ik echt fout ben geweest, maar hij geeft niet thuis, en verkiest voldoening door middel van negatieve opmerkingen aan mijn adres. Zijn probleem, niet het mijne
En ik post hier nog nauwelijks omdat er niet veel meer aan is hier, wel dan??? Ik mis de heerlijke intellectuele psychologische analyses van Lamon, ik mis de scherpte van IR. etcetera.
Compleet vergeten, het zijn ook zulke rare dagen. Excuusquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
Hee, we mogen nog helemaal niet posten, Wa!
Jammer dat jij me hebt weggejaagd in het raad het plaatje topic.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:21 schreef wyccie het volgende:
ER, als je bij een post op het plusje of minnetje klikt krijg je een andere URL, als dat linkt kom je gelijk bij die ene post uit. Dat is makkelijker lezen waar het over gaat.
Niet dat ik dat hele topic ga lezen, hoor.
Hee, we mogen nog helemaal niet posten, Wa!
Nee, Tong. Ik jaag niemand weg, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik kan er niks aan doen dat jij daar niet tegen kunt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat jij me hebt weggejaagd in het raad het plaatje topic.
Had ik nooit van je verwacht.
Met alle respect, tong, maar een beetje vent laat zich natuurlijk niet wegjagen. Je moet af en toe ook over dingen heen kunnen stappen. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat jij me hebt weggejaagd in het raad het plaatje topic.
Had ik nooit van je verwacht.
Je viel me aan dat ik steeds goeiemorgen zei zonder zelf een plaatje te posten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, Tong. Ik jaag niemand weg, ik zeg gewoon waar het op staat. Ik kan er niks aan doen dat jij daar niet tegen kunt.
Nee, het ging me erom dat jij altijd degene bent met ''Nou, het is hier stil zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Je viel me aan dat ik steeds goeiemorgen zei zonder zelf een plaatje te posten.
Ik heb je uitgelegd dat ik een virus had en heb en niet op google kan
Geen dank. Je bent de enige aan wie ik überhaupt uitleg wens te geven.quote:
Ik vind het inmiddels niet meer spijtig. Het interesseert me niet.quote:Het is spijtig dat jij en tong, om welke reden dan ook, er samen niet kunnen uitkomen.
Zou ik ook niet doen, is het totaal niet waard, zoals ik al zei, pure banaliteit.quote:Ik heb ietsje gelezen, maar ik ga me er verder niet in mengen. Het is gewoon heel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |