Scherp +1quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
als jij die jongen die je geld niet terug betaald een vriend noemt
wat zijn dan joun vijanden..?
Joun...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
als jij die jongen die je geld niet terug betaald een vriend noemt
wat zijn dan joun vijanden..?
Mijn avatar, wat doe je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:23 schreef Error_Jaap het volgende:
Als mij dat zou overkomen met een bedrag als 140 euro wat-ie al dik een jaar geleden heeft geleend en verder nergens op thuisgeeft is-ie echt vriend af, dit zie ik gewoon als diefstal.
Dat dus, ik zou alleen nog een briefje achter laten met 'Als je mijn geld niet terug betaalt, praat ik niet meer met jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:22 schreef pjhu het volgende:
Mijn raad is deze:
Beschouw dat geld maar als leergeld, en schrijf die "vriend" af. Nooit meer aankijken en benaderen.
Stelregel 1: Vrienden leen je beperkte hoeveelheden geld, en dat geld vergeet je gewoon. Ze betalen je vast wel terug. Als het goede vrienden zijn is het geen probleem.
Stelregel 2: Als je grote hoeveelheden geld uitleent, moet je het in een contract-vorm doen, ook met die goede vrienden. Dus via een notaris. Zelfs dan is het nog moeilijk je geld terug te krijgen in geval van "kwade opzet"
Jij was duidelijk te goed van vertrouwen. Dat leer je nog wel.
Mensen die lenen hebben meestal een probleem met geldmanagement, en verschuiven dat naar anderen, en jij zit dus met de gebakken peren.
Ik zou me ook dood schamen en niet meer reageren.quote:Op maandag 8 september 2008 01:39 schreef FFnog het volgende:
Ts gaat gewoon niet meer reageren hier denk ik...
dat dus..quote:Op maandag 8 september 2008 01:39 schreef FFnog het volgende:
Ts gaat gewoon niet meer reageren hier denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |