Zijn lul tussen de deur douwen en keihard deur dichtgooien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben. Als ik bij m thuis aan de deur aanbel, idem ditoterwijl ie gewoon thuis is want zn auto staat voor de deur en zn balkondeur staat open.
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
Iemand nog goede ideeen?
Idd. Die 140 euro boeien 'm blijkbaar geen fuck. Als een vriend van mij 140 euro had geleend had ik er wel voor gezorgd dat hij het binnen een paar weken had terugbetaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef gateway het volgende:
volgens mij heeft TS een grote mond, zeurt graag, maar doet niks
Dan moet die deur wel opengaan. Heeftniet eens het fatsoen gehad om even aan de intercom te komen..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef fotostarter het volgende:
1 ding snap ik even niet.
Hij had belangrijk bezoek.
Ik zou zoiets hebben van, ik ga nu langs, bel aan, zodra de deur ook maar iets los gaat, knaai ik de deur open, ga naar binnen en zet hem even flink voor lul bij zijn bezoek, en ging niet eerder weg voordat ik mijn centen had
Ben je zo dom dat je niet begrijpt wat het onderwerp is in dit topic?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zinnen formuleren zoals deze en de topictitel is niet je sterkste kant volgens mij.![]()
¤140 terug eisen. Stuur hem een brief.
Je hebt slecht voor 1/3 gelijk. Ik had een grote mond, zeur graag en ben inderdaad te passief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef gateway het volgende:
volgens mij heeft TS een grote mond, zeurt graag, maar doet niks
Haastige spoed is zelden goed. Ik ga niet zomaar even erheen rijden om te kijken of ie er is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:20 schreef Queen_Bee het volgende:
So? Hij vraagt om tips om er vervolgens niets mee te doen
goedkoop laptopje heeft er ie wel aan overgehoudenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:34 schreef bbrother het volgende:
Heb dit ook eens gehad, "vriend" had voor 300 euro laptop van me gekocht. Zou hij aflossen in termijnen van 50 euro. Na 200 euro te hebben gehad bleef ik maar zeuren om de laatste 100.
Uiteraard de bekende smoesjes als "geen salaris" "huis kost geld" gehad, en na een jaar was ik het zat.
Via MSN toen (ja) vriendelijk verzocht morgen de laatste 100 euro te brengen, anders hoefde ik hem niet meer te zien.
Hij is nooit meer langs gekomen![]()
gokje: hij deed de deur niet open?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Haastige spoed is zelden goed. Ik ga niet zomaar even erheen rijden om te kijken of ie er is.
Nee, stel je voor zeg, dat zou ik zeker niet doen natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:10 schreef nachtdier2 het volgende:
Haastige spoed is zelden goed. Ik ga niet zomaar even erheen rijden om te kijken of ie er is.
Dat is dus het probleem. Waarschijnlijk gaat ie de deur dus niet opendoen. Ik heb m al gebeld; neemt ie niet op.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:12 schreef FFnog het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg, dat zou ik zeker niet doen natuurlijk...
Zometeen doet ie de deur open en dan...???
En dat ben je dit jaar ook nog van plan, Of vind je dat nog een beetje te snel...???quote:Volgende stap is dat ik dus gewoon midden in de nacht net zo lang bij m aanbel dat ie wel open moet doen. En gezien ik een nachtdier ben, maakt het mij niet uit dat het midden in de nacht is. Hij zal er minder gelukkig mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |