quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:58 schreef nachtdier2 het volgende:[..]
Wat is er ongeloofwaardig aan?
Ik heb een gsm gekocht in de opruiming voor een spotprijsje. Hij ziet dat ding, vind m tof en vraagt of ik er voor hem ook eentje wil halen en dat ie 'm dan volgende week betaald als zn salaris binnen is. Nachtdier2: Oke, neem deze maar mee alvast. Ik haal zo toch wel een nieuwe'.
En, trouwens. Ooit wel een van Leen van Frisia gehoord? Waar denk je dat die van leeft?
Niet van mensen die wel met geld kunnen omgaan. Je moet eens weten hoeveel mensen zich in de schulden steken om maar het nieuwste van het nieuwste te kopen of om maar met de rage mee te doen of omdat er een merkje opstaat.
Daarnaast, hij is daarna pas in de problemen geraakt. Boetes enzo. Deurwaarders weten mensen ook met alle plezier te goot in te helpen met torenhoge tarieven. Maar das een ander verhaal.
Hmmmm, bijna had je me overtuigd...als in: in het eerste gedeelte over hoe dat geld uitlenen was gegaan...het was dus niet eens bewust lenen, maar meer even voorschieten...
Vervolgens lijk je het echter voor hem op te nemen, terwijl je in je eerste post nog je wantrouwen richting hem hebt uitgesproken:
quote:
daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
& je hem duidelijk een loer wil draaien (een wielklem plaatsen kost volgens mij niet niks). Aardig tegenstrijdig.
Echt niet aanvallend bedoeld, maar dat is hoe het op mij overkomt. Als het allemaal toch echt waar is: mijn excuses & als tip: bedenk je eens welke kant je op wilt: overheest een gevoel van begrip of juist onbegrip? Afhankelijk daarvan: wil je echt revanche of hem nog altijd ondanks alles als vriend helpen? Succes.