quote:Op woensdag 26 november 2008 17:47 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je nou dat geld al trouwens ?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo, en dan nu een korte update:
-diverse keren midden in de nacht gebeld. Nam ie niet op, maar wetende dat z'n telefoon aanstond, ie 'm 100% gehoord moet hebben en dat drie keer gedaan te hebben heeft ie geen fijne nacht gehad.
-ook nog keertje midden in de nacht langsgeweest: deed ie niet open. Mja, niet verwonderlijk als je er niet bent.
-uiteindelijk 'm ook weer aan de lijn gehad. Meneer heeft drie deurwaarders achter zich aan wegens niet betaalde boetes waarschijnlijk. Zit kut in zn vel, half depressief doordat zn maatje dodelijk verongelukt is, maar had het uit zichzelf wel over die 140 euro en dat ie dat wel in delen zou terugbetalen omdat ie het niet in keer kon betalen... Maar ondertussen kan ie dus wel 1000 pleuro aan zn auto uitgeven...
Nog geen geld dus... maar ik vergeet dat niet en pak 'm echt nog wel keer terug als ie echt niet betaald. Van die 140 euro lig ik niet heel erg wakker in de zin dat ik het kan missen. Maar terug zal het komen.
530D, dat is de duurste auto zonder emotie die er rond rijdt.quote:Op donderdag 27 november 2008 01:13 schreef DoimeN het volgende:
Ik gok dat die velgen op die auto al duurder zijn dan 140 Euro.
(Ik heb een bmw 530D () en daar zijn de velgen al richting de 2000 euro)
De maatschappij mag serieus blij zijn dat Internethelden.... ook maar Internethelden zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:41 schreef Penrue het volgende:
Ik had echt gewoon alle ruiten in zijn auto kapot geslagen? Een stuurslot op zijn stuur gedaan? Zijn banden lek gestoken? Zijn laklaag helemaal onder gekrast met mijn sleutels (IK KRIJG NOG 140 EURO VAN JE!)? Alle ruiten van zijn huis kapot gemaakt? De Stewie "Where's My Money"-style toegepast? En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |