Dat vermoeden had ik ook al.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Ze lengen het 85 keer aan bij de gemiddelde Baba.
Met hun eigen "speciale ingredient"...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef Biogarde het volgende:
Ze lengen het 85 keer aan bij de gemiddelde Baba.
Natuurlijk alleen voor Nederlanders.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Met hun eigen "speciale ingredient"...
Zo doe ik het meestal ook ja, maar dan met een bol knoflook. Twee teentjes eet ik op mijn boterham met kaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef SiGNe het volgende:
Die halen gewoon bakken Wijcko knoflooksaus bij de groothandel.
zelf maken is veel lekkerder: 125ml creme fraiche, mayonaise naar smaak toevoegen (zo'n beetje dezelfde hoeveelheid als de creme fraiche doe ik meestal), knoflook (2 teentjes minimaal), peterselie en een theelepel suiker in een schaaltje mengen: klaar
weet ik, maar deze smaakt ook erg lekker, ik hou zelf niet zo van yoghurt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:20 schreef Morwen het volgende:
Verschil is ook dat ze het gekoeld verkopen, dat bevorderd de smaak. Zet maar eens een potje knoflooksaus van Calve (géén remia) weg voor een dag in de koeling. Smaakt heel anders en veel lekkerder.
Overigens is Tzaziki op basis van yoghurt, zeker niet op basis van mayo of creme fraiche.
Special Sauce for you...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:23 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Natuurlijk alleen voor Nederlanders.
Als je dat zo aanhoudt heb je gewoon mayonaise man, dat kun je geen knoflooksaus noemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef SiGNe het volgende:
Die halen gewoon bakken Wijcko knoflooksaus bij de groothandel.
zelf maken is veel lekkerder: 125ml creme fraiche, mayonaise naar smaak toevoegen (zo'n beetje dezelfde hoeveelheid als de creme fraiche doe ik meestal), knoflook (2 teentjes minimaal), peterselie en een theelepel suiker in een schaaltje mengen: klaar
ik zou zeggen, maak 'm eerst eens voor je oordeelt, dan verandert je mening vanzelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je dat zo aanhoudt heb je gewoon mayonaise man, dat kun je geen knoflooksaus noemen.
Ik erger me zo onwijs aan zogenaamde knoflooksaus die amper knoflook bevat en gewoon verkaptemayonaise
is.
Ik heb vaak genoeg knoflooksaus geproefd om te weten wat ik lekker vind, en dat is iets heel anders dan wat jij post. Maar goed, smaken verschillen. Echter, als je gewoon mayonaise wilt eten, noem het dan geen knoflooksaus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik zou zeggen, maak 'm eerst eens voor je oordeelt, dan verandert je mening vanzelf.
zelf gooi ik er een teentje of 3-4 knof in maar TS zei dat ie 'm niet zo sterk wilde.
Vertel, hoe maak jij knoflooksausquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg knoflooksaus geproefd om te weten wat ik lekker vind, en dat is iets heel anders dan wat jij post. Maar goed, smaken verschillen. Echter, als je gewoon mayonaise wilt eten, noem het dan geen knoflooksaus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |