Wilde ik ook gaan typenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
En dan zo'n plaat instarten.... man man kom op Corton.
Dacht dat dit aan mij lag....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooral het laden van de simple reply duurt soms 10 seconden
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat een lekker nummer is dit : Fill me up.
Of ververs de playlist....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
Eric.....refresh zelf ff de *now playing*
quote:
Rock 'n Roll ! klinkt niet verkeerd ditquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
zozo leeft motorhead nog na 100 jaar
Zeker niet! die wil ik nog wel eens live zien. Pinkpop volgend jaar?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rock 'n Roll ! klinkt niet verkeerd dit [ afbeelding ]
Zou zeker tof zijn als ze op Pinkpop zouden staan. Wiie weet komt het er nog een keer vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker niet! die wil ik nog wel eens live zien. Pinkpop volgend jaar?
Over Lowlands gesproken: kijk nu al uit naar het optreden van Sex Pistols. Hoop dat `t mag worden uitgezonden op de stream
Saaie plaat ja.. Te braaf en eigenlijk gewoon vreselijk saai.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind die Kooks, t.o.v. van andere nummers van echt slecht...
22:43 en nu al toeter
Lijkt een beetje op de Dijk
En dat die kerel van 3voor12 er niet de hele tijd tussendoor zit. Gelukkig had ik daar met Pinkpop geen last vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop trouwens dat niet veel bands weer moeilijk gaan doen over het doorgeven van de streams.. Dat was bij Pinkpop af en toe wel irritant.
Plaats eens een youtube linkje....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*gaat Mexico-liedje speciaal voor Djurre n keertje aanvragen*
Voordeel inderdaad als je er live bij bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Timo20 het volgende:
En dat die kerel van 3voor12 er niet de hele tijd tussendoor zit. Gelukkig had ik daar met Pinkpop geen last van
Op de BBC hebben ze volgens mij nooit last van rechten. Laatst werd daar (bijna) heel T-in-the-Park uitgezondenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat die kerel van 3voor12 er niet de hele tijd tussendoor zit. Gelukkig had ik daar met Pinkpop geen last van
Oh, Digitalism!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel inderdaad als je er live bij bent![]()
Digitalism
Vind het tot op heden eigenlijk nog niet zo leuk als toen met Stenders.. Maar goed volgens mij is dit ook nog maar de eerste week van Corton dus hij zal ook nog even zijn draai moeten vinden. De muziekkennis van Stenders maakt het ook wel erg leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
soms denk ik echt dat eric zijn eigen keuze er niet goed inbrengt zoals stenders dat in zijn afwezigheid wel deed
goede verhouding moetjes en eigen keuze.
warningquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Plaats eens een youtube linkje....
Oooooh...... Die!quote:
Zolang Lemmy niet dood gaat... En Lemmy gaat niet dood, anders was ie het nl. allang al geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
zozo leeft motorhead nog na 100 jaar
Dat is het voordeel van de BBC hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op de BBC hebben ze volgens mij nooit last van rechten. Laatst werd daar (bijna) heel T-in-the-Park uitgezonden
MGMT = OKquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:09 schreef Timo20 het volgende:
Ben btw. nu de cd van MGMT aan het beluisteren voor de eerste keer: klinkt erg goed
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de BBC hehadden ze ook met Glastonbury en binnenkort met Leeds&Reading Festival
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |