Ik kijk ook bijna geen tv meer, Hornbach (ajajajippiejippiejeeeee) FTWquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk helemaal geen tv meer. Pauperzooi.
USENET FTW!
Erasmusbrug spijkers? Waarom zou iemand spijkers gebruiken in de Erasmusbrug?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:05 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb het gisteren ook gezien.
Item met aardbeving in Turkije werd onderbroken. STORINGSBEELD. FF EEN MOMENT GEDULD en na 30 seconden zat je midden in een ander item.![]()
Of dat ze zeggen, vorige week is de shooting gebeurd op de highschool in Amerika.![]()
10 reclame items erdoor heen
Kkzender
Met die presentatrice Ellemieke Vermolen die meer lullen heeft gehad dan dat de Erasmusbrug spijkers heeft
SBS
omdat schroeven/ nagels/ bouten niet klinkt, lulloquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Erasmusbrug spijkers? Waarom zou iemand spijkers gebruiken in de Erasmusbrug?_
Klink/pop nagels?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
omdat schroeven/ nagels/ bouten niet klinkt, lullo
papsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef lenme het volgende:
[..]
is die grap van hem dat wist ik dan weer niet. (voortaan niet meer mijn paps zijn grappen jatten die jat ze dus ook)
Wtf is een shownieuws vehikel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef SuspendedAnimation het volgende:
WTF? Wat een bagger-docu.
Tsumani-ramp, gaat het in eens over een Shownieuws vehikel.
[klein kind modus] maar mijn paps is veel sterker dan jouwn paps [/kleine kinder modus]quote:
Wat heeft GeenStijl met de Erasmusbrug te maken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:32 schreef Vodkadruppel het volgende:
Misschien hebben ze wel pritt stift gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |