Ja maar ik had op musicmeter gekeken en daar kreeg The Kick Inside een hele hoge waardering dus ik dacht dat zal wel goed zijn maar nee toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het echt slechte muziek.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:18 schreef lenme het volgende:
extra gratis tip dan luister je net zoals mij het helemaal niet.
musicmeter nog nooit van gehoord wat is dat dan ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:20 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ja maar ik had op musicmeter gekeken en daar kreeg The Kick Inside een hele hoge waardering dus ik dacht dat zal wel goed zijn maar nee toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het echt slechte muziek.
Ok het refrein is best goed maar die stem ik weet niet wat het is ok ze heeft een aparte stem maar ik vind het niet zo goed. Doe mij maar Agnetha van ABBA.quote:
quote:
http://www.musicmeter.nl/ een muzieksite kan je allemaal albums en artiesten vinden is heel leuk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:21 schreef lenme het volgende:
[..]
musicmeter nog nooit van gehoord wat is dat dan ?
Geweldig liedje! (maar dat komt ook doordat ik het boek geweldig vind).quote:
Cloudbusting FTW!!!quote:
Vanaf het moment dat de snaredrums gaan roffelen, prachtig en dan good old Donald Sutherland, meesterlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:00 schreef tong80 het volgende:
Ik maakte een fout ik bedoelde dit nummer :
Op het eind met het koor is zo mooi.
Ja, die! www.imdb.com en even zoeken, is de vader van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |