Ik besefte wel hoeveel tijd dat stukje forum opslokte en wil dan ook even deze posten. En dat doe ik echt niet snel. Noekje en Gert!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef yvonne het volgende:
Jullie hadden gewoon een van de allerdrukste fora van FOK! onder je hoede, en niemand die dat echt goed besefte.
Ik kan alleen maar hopen dat er heel snel een leuk programma komt dat een eigen subforum nodig heeft..
 En ook voor Yvonne en de rest
 En ook voor Yvonne en de rest  

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:44 schreef Prospera het volgende:
Is de nachtbewaking nu ook opgeheven?

Dat filmpje heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa dat was geniaal, ik heb 3 jaar na dato van die rel gesmuld
Maand geleden ofzo pas het bijbehorende filmpje gezien
 Weet iemand waar ik dat kan vinden?
   Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Niks aan toe te voegen. Tot ziens in het blauw beiden!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Leandra het volgende:
Noekje en Gert, jullie hebben een soms dramatisch lastig subforum fantastisch gemod

Avonne hoort ook nog in het rijtje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:00 schreef Manu82 het volgende:
Noekje en Gert (en natuurlijk TL en Flugels en Day) bedankt

Grappig, daar zat ik gisteren ook nog even aan te denken, maar goed, die heeft al eerder afscheid genomen, zo ook Schatjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Avonne hoort ook nog in het rijtje?

Toen was ik er nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Avonne hoort ook nog in het rijtje?

Harry!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef SIRA het volgende:
Natuurlijk moet ik de enige groupie van mijn Harry bedanken, thanks Noekje .. (moet altijd zo geweldig lachen om je scherpe teksten)
en natuurlijk ook Gert, en Avonne en Day en ieeeeedereen... bedankt voor het modje spelen..
(van een oude DGK-fan en nu een lurker)
 Gooi er nog es een plaatje in.
  Gooi er nog es een plaatje in.

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Harry!Gooi er nog es een plaatje in.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |