Dat vind ik een hele goeie, daar wil ik me graag bij aansluitenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:08 schreef Copycat het volgende:
De beste DGKmoderators staan eindelijk weer aan wal.
Ze hebben 3 weken vakantie, da's alles. Zóooo doorzichtig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
Met een kleine aanvulling, of ze weer snel terugkomen als mod, over pakweg 3 weken
Wist dat het VEUL was, maar zo veul...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Meer dan anderhalf miljoen posts in het DGK subforum, we hebben er een groot kwantatief succes van weten te maken!![]()
Gert en Noekje, bedankt voor jullie inzet.![]()
En tot over 10 dagen bij de opening van het CBML subforum.
1 oktober vorig jaar zaten we al op een miljpen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist dat het VEUL was, maar zo veul...
Het was écht een druk forum. Was heel goed te doen maar het liep erg goed, ook qua views. Ik had dat ook niet in de gaten totdat ik een keer wat cijfers zag.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wist dat het VEUL was, maar zo veul...
Aww Noekje. Grapje, maar ik probeerde uit die gedachte nog hoop te putten dat over 3 weken alles weer terug bij het oude zou zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef noekje het volgende:
Tipsch, die doorzichtigheid mis ik even want ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Het is écht geen opzetje of wat dan ook. Dus dat.
Spanje met the Killers!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Aww Noekje. Grapje, maar ik probeerde uit die gedachte nog hoop te putten dat over 3 weken alles weer terug bij het oude zou zijn.![]()
Ik geloof dat ikzelf ook maar eens 7 dagen Fok-vrij ga. Ben er ook wel even klaar mee. Waar zullen we heen, iets zonnigs?
Ik weet wel een mooi plekje hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Aww Noekje. Grapje, maar ik probeerde uit die gedachte nog hoop te putten dat over 3 weken alles weer terug bij het oude zou zijn.![]()
Ik geloof dat ikzelf ook maar eens 7 dagen Fok-vrij ga. Ben er ook wel even klaar mee. Waar zullen we heen, iets zonnigs?
Noekje bespring Gert?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |