Wat denk jij dat zo'n ambtenaar per uur kost? En de huisvesting, inrichting, papier etc.. Moet ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..hoop geblaat..]
WOW dat jij dat weetquote:
5 euroquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:09 schreef DeHangui het volgende:
[..]
WOW dat jij dat weet![]()
mag ik je aanraken?
Ideal?quote:
Te namen van?quote:
Het aparte is dat elke gemeente zelf mag bepalen hoe duur ze het makenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
Goede klacht! Kost dat nu serieus 11 euro? Vroeger kostte het 11 gulden
Ik ben toch vrij zeker dat de copyshop dat merkje linksonder niet goed kopieertquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef kyraaa het volgende:![]()
![]()
OMFG, jij gaat daadwerkelijk iedere keer zo'n nieuwe kopen?
Ga gewoon even naar de copyshop, 80 cent en dan heb je precies hetzelfde formulier, kleur en alles. Je bent echt gek als je dat niet doet.![]()
Verschilt wel per gemeente hè. En dat kan behoorlijk wat euro's verschillen ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
Goede klacht! Kost dat nu serieus 11 euro? Vroeger kostte het 11 gulden
Paats onbekendquote:
Zal ik het langsbrengenquote:
30,05 euro.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef Ladidadida het volgende:
Een VOG halen is ook een duur grapje
Tss, ik moest er bijna 40 voor betalenquote:
Woar?quote:
Ik studeer sinds vorig jaar aan een universiteit maar ik heb dat nooit nodig gehad?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef Dennis_enzo het volgende:
Lekker makkelijk cashen voor de gemeente, aangezien je die dingen voor zowat alle scholen en opleidingen nidg hebt, en je ze niet zelf mag kopieren. Ter illustratie, zo'n uitreksel is niet meer dan dit:
[ afbeelding ]
U is?quote:
Waar heb je dat voor nodig?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tss, ik moest er bijna 40 voor betalen
Werken met gehandicapten.quote:
Vind ik goed van je dat je zulk werk doetquote:
Het verdient goed naast een studiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:54 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Vind ik goed van je dat je zulk werk doet![]()
[ afbeelding ]
Vaak meegemaakt dat je een GBA uittreksel nodig hebt van niet ouder dan 3 maanden dus dan gaat het niet lukkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef kyraaa het volgende:![]()
![]()
OMFG, jij gaat daadwerkelijk iedere keer zo'n nieuwe kopen?
Ga gewoon even naar de copyshop, 80 cent en dan heb je precies hetzelfde formulier, kleur en alles. Je bent echt gek als je dat niet doet.![]()
Photoshop kan dus ook 11 euro schelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vaak meegemaakt dat je een GBA uittreksel nodig hebt van niet ouder dan 3 maanden dus dan gaat het niet lukken
Echt zo'n Nederlands antwoord. Jij gelooft echt dat er 11 euro per uittreksel minimaal nodig is om zon instantie te onderhouden?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zo'n ambtenaar per uur kost? En de huisvesting, inrichting, papier etc.. Moet ergens van betaald worden.
er werken te veel ambtenaren, ik bedoel, er zijn er teveel, die moeten allemaal betaald wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat denk jij dat zo'n ambtenaar per uur kost? En de huisvesting, inrichting, papier etc.. Moet ergens van betaald worden.
Voor die ambtenaren is 3 uur per dag al fulltime.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en die ambtenaren hebben maar 3 uur spreekuur.
WTF![]()
Van 9.00 - 12.00
Dus als je een fulltime baan hebt, mag je voor dergelijke onzin ook nog eens vrij vragen.
Nou ja, eens per week is hij hier in de avond open, zodat alle mensen met werk er die avond dus zitten en je een uur kan gaan zitten wachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en die ambtenaren hebben maar 3 uur spreekuur.
WTF![]()
Van 9.00 - 12.00
Dus als je een fulltime baan hebt, mag je voor dergelijke onzin ook nog eens vrij vragen.
Ik ook zoiets, maar gelukkig kreeg ik het terug.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tss, ik moest er bijna 40 voor betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |