Ben heel verlegen tegen zo'n meidenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat doe je toch niet op hyves
En ik had al weken getraind voor dit moment.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:55 schreef Het_hupt het volgende:
Heb je toch minder indruk gemaakt dan je dacht
Fail dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En ik had al weken getraind voor dit moment.
Gewoon meerdere meiden aanhijgen op Hyvesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
NopeIk voel me zo rot. Waarom heb ik zo'n bericht achter gelaten
![]()
![]()
Heb je wel mee gelezen met de vorige topics. We hadden een goede relatie deze was verwaterd en nu probeerde ik het goed te maken. En ze vond het fijn in het zwembadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Waaghals het volgende:
ze schaamt zich dat anderen straks weten dat ze met jou is gaan zwemmen
Dan zoek je maar in mijn post historie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef Waaghals het volgende:
nee joh, die heb je hier ook niet gelinkt.
Sinds wanneer zoeken mensen zoveel achter een Hyves-bericht?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Haha ze vindt het heus wel leuk dat ze dat compliment krijgt geloof meMaar wat hier het geval is, ze zal waarschijnlijk +300 hyves vriendjes hebben waarvan ze met een deel een beetje scharrelt enzo. Ze wil gewoon zoveel mogelijk opties overhouden. Als er dan zo'n gladjanus als jij zulks soort dingen krabbelt denkt zij dat er mensen gaan denken dat ze bezet is, of in ieder geval sjans heeft met iemand. Dat tracht ze te voorkomen door deze krabbel te verwijderen
Ik zoek wel eentje uit mijn msn lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
Anders zoek je toch ff een uit in m'n Fobo
mss heb je dank nog een kansje
Mijn helen leven is rot. Je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik denk dat ik nog meer dan jou meegemaakt heb. Dan bedoel ik alleen de negatieve dingen. Oké soms zijn er ook mooie momenten. Maar ja je kan wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
Episch falen is wel jouw handelsmerk of niet teun?
ik vrees het ergste, de enigste keer dat ie um nat krijgt, is onder de douchequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:04 schreef koentjuh18 het volgende:
Ze heeft al een vriendje en wil niet dat hij het leest..
TS gaat neuken deze week, klacht ongegrond!
Ja ja. Ze heeft helemaal geen vriend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:04 schreef koentjuh18 het volgende:
Ze heeft al een vriendje en wil niet dat hij het leest..
TS gaat neuken deze week, klacht ongegrond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |