Eerst mijn salaris weer krijgen. Ben er nu al weer doorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
haal haar op je limo om het goed te maken
Hmm daar ben je mooi klaar mee dan, heb je der oksel al eens gesmeerd?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze zei nog dat ze nog een keer met mij wilde afspreken
I give it a try maar dan als ik haar echt zie. Dan kan ze zien dat ik het echt meen. Dat ze echt mooi isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Het_hupt het volgende:
bel dr ff op, vertel haar hoe mooi ze is![]()
mss toch nog een wip deze maand
Ik kijk in je fobo en nu weet ik pas weer wie je bedoeltquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
I give it a try maar dan als ik haar echt zie. Dan kan ze zien dat ik het echt meen. Dat ze echt mooi is
Juist dat onverwachte, daar houden vrouwen vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
I give it a try maar dan als ik haar echt zie. Dan kan ze zien dat ik het echt meen. Dat ze echt mooi is
"Hoi met brEzAH sletje, hihihi."quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Juist dat onverwachte, daar houden vrouwen van
gewoon ff opbellen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Hoi met brEzAH sletje, hihihi."
[tsdieeenzwarestemopzet] Hey schatjuhh ik wil even zeggen dat je er lekker uit ziet![]()
O wat leuk, ja ja ja!!!!, o sorry ik ben even bezig, AHH wat lekker, ik bel je zo ff terug![]()
*TS snij snij snij
Jij bent echt slimquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Haha ze vindt het heus wel leuk dat ze dat compliment krijgt geloof meMaar wat hier het geval is, ze zal waarschijnlijk +300 hyves vriendjes hebben waarvan ze met een deel een beetje scharrelt enzo. Ze wil gewoon zoveel mogelijk opties overhouden. Als er dan zo'n gladjanus als jij zulks soort dingen krabbelt denkt zij dat er mensen gaan denken dat ze bezet is, of in ieder geval sjans heeft met iemand. Dat tracht ze te voorkomen door deze krabbel te verwijderen
Maar TS is niet wanhopig hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef HugoBaas het volgende:
OMG op hyves zo'n bericht achterlaten.
Bericht van TS![]()
Hyves![]()
Eindelijk ben ik het een keer met je eensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat doe je toch niet op hyves
Dankje, het lijkt erop dat wij voor elkaar gemaakt zijn! daten?quote:
Mensen die denken dat zo veel mogelijk Hyvesvrienden en Hyveskrabbels hun sociale status verhoogtquote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Haha ze vindt het heus wel leuk dat ze dat compliment krijgt geloof meMaar wat hier het geval is, ze zal waarschijnlijk +300 hyves vriendjes hebben waarvan ze met een deel een beetje scharrelt enzo. Ze wil gewoon zoveel mogelijk opties overhouden. Als er dan zo'n gladjanus als jij zulks soort dingen krabbelt denkt zij dat er mensen gaan denken dat ze bezet is, of in ieder geval sjans heeft met iemand. Dat tracht ze te voorkomen door deze krabbel te verwijderen
Ja en nu voel ik mij nog kutterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Maar verder is het wel kut als er na een leuke dag opeens iets gebeurt waardoor je je kut voelt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:26 schreef Teunebeun het volgende:
Reactie op mijn bericht:ich bun neet zo verangerd en aug neet mooi
en loat mig noe please mit ruust
Vertaald:
Ik ben niet zo veranderd en ook niet mooi. En laat mij nu met rust.
Terwijl we zo'n mooie dag met elkaar hebben. Oké ik zeg geen woord meer tegen haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |