Er is een optie!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Mijn helen leven is rot. Je wilt niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik denk dat ik nog meer dan jou meegemaakt heb. Dan bedoel ik alleen de negatieve dingen. Oké soms zijn er ook mooie momenten. Maar ja je kan wel gelijk hebben.
Dan kom ik in de hel terecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er is een optie!
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat ze eerst al mooi was en nu nog mooier maar nu zie ik het. Maar ja ik zeg het wel als ik haar weer zie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind: Je ben mooier geworden een beetje een apart compliment. Zeg dan gewoon dat ze er goed uitziet
Fok is wel in een klap van al je kuttopics afquote:
Bedankt. Maar ik blijf lekker op de aarde. En als het mij teveel wordt ga ik nog liever dood aan de drankquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fok is wel in een klap van al je kuttopics af
meer ik_ben_kansloos_bij_meiden topiques bedoel je?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fok is wel in een klap van al je kuttopics af
wat zeg je dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze eerst al mooi was en nu nog mooier maar nu zie ik het. Maar ja ik zeg het wel als ik haar weer zie.
Nee, ik zeg: Heej je ziet er goed uit. Wil je neuken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat zeg je dan?
"ik bedoelde het niet zo!"
zij: "wat ben ik niet mooi ?klojo!"
Zoiets zou het wel worden ja, denk niet dat dit makkelijk recht te breien isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wat zeg je dan?
"ik bedoelde het niet zo!"
zij: "wat? ben ik niet mooi ?klojo!"
De meiden praten wel veel meer met mij als we ergens op een feest zijn. Ze praten niet zo vaak met die andere gasten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer ik_ben_kansloos_bij_meiden topiques bedoel je?
Het is veel gemakkelijker dan je denkt. Gewoon een fles goede vodka met 7-up cadeau doen. Dan zal ze het wel vergevenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zoiets zou het wel worden ja, denk niet dat dit makkelijk recht te breien is
Je gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:17 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ik zeg: Heej je ziet er goed uit. Wil je neuken?
En hoe hoog is je neuqpercentage dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De meiden praten wel veel meer met mij als we ergens op een feest zijn. Ze praten niet zo vaak met die andere gasten.
Gemiddeld.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En hoe hoog is je neuqpercentage dan?
och, kwestie van je topiques volgenquote:
Whehe deze kill weet hoe het werkt!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
Haha ze vindt het heus wel leuk dat ze dat compliment krijgt geloof meMaar wat hier het geval is, ze zal waarschijnlijk +300 hyves vriendjes hebben waarvan ze met een deel een beetje scharrelt enzo. Ze wil gewoon zoveel mogelijk opties overhouden. Als er dan zo'n gladjanus als jij zulks soort dingen krabbelt denkt zij dat er mensen gaan denken dat ze bezet is, of in ieder geval sjans heeft met iemand. Dat tracht ze te voorkomen door deze krabbel te verwijderen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehe deze kill weet hoe het werkt!
Jos is dus echt een player die weet hoe je de chickies moet playen. Re$pectz![]()
En het meisje waar TS het over heeft scharrelt heel haar Hyves lijst dus af. De slet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:42 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehe deze kill weet hoe het werkt!
Jos is dus echt een player die weet hoe je de chickies moet playen. Re$pectz![]()
PAAAINTT!@#$%^iig waar baseer je dat opquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heb je wel mee gelezen met de vorige topics. We hadden een goede relatie deze was verwaterd en nu probeerde ik het goed te maken.[b] En ze vond het fijn in het zwembad[b/]
Ze zei nog dat ze nog een keer met mij wilde afsprekenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef DeHangui het volgende:
[..]
PAAAINTT!@#$%^iig waar baseer je dat op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |