100 puntenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
Hoax, het ging zo:
jos zegt:
alles goed
---> G <---- zegt:
---> G <---- zegt:
ja hoor..prima
---> G <---- zegt:
met jou?
jos zegt:
ja lkkr
Heb ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:30 schreef supertard het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat je die naam zelf verzonnen hebt.
Je weet toch dat ik mijn topics altijd een beetje mooier maak dan het is gebeurdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
Hoax, het ging zo:
jos zegt:
alles goed
---> G <---- zegt:
---> G <---- zegt:
ja hoor..prima
---> G <---- zegt:
met jou?
jos zegt:
ja lkkr
Ik probeer wel een dergelijke weg in te slaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:35 schreef afcajos het volgende:
Hehe krijgen we nu allemaal speculaties over hoe het gesprek wél is verlopen?
Ohjaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mijn topics altijd een beetje mooier maak dan het is gebeurd
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:34 schreef Yozzz het volgende:
HOAX, het ging zo:
JOS:
Hai schat!
Dushi ~Tanga (L) haten = verlaten NTB --houW so vuckiNG veel vahn juh (K)(K)(L) zegt:
Jij wEer?/???!
Dushi ~Tanga (L) haten = verlaten NTB --houW so vuckiNG veel vahn juh (K)(K)(L) zegt:
HoU nou eenz oP met StaLken!!!_!
JOS:
Geef nou maar toe dat je me wil!
NeE, ga weggggG!
JOS:
Ok, ok!
:-) hihi
Lol, dat had ik netquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:35 schreef Ruiseart het volgende:
Het kan toch nog veel erger.
Je hebt ook van die lui die je aanspreken met "hoi, hoe is het?" en nadat je gegroet en geantwoord hebt en vraagt hoe het met hen is, ze zwijgen.
quote:Dushi ~Tanga (L) haten = verlaten NTB --houW so vuckiNG veel vahn juh (K)(K)(L) zegt:
Heyzz hoessie?
JOS zegt:
goed! met jou?
jaa lekkah
JOS zegt:
mooizo.
JOS zegt:
ik heb nog een leuke grap!
wat dang
JOS zegt:
je gaat zo naar een rommelmarkt, koopt een beeldje voor 50 cent, en stampt hem helemaal kapot.
JOS zegt:
en die man zo, mijn beeldje wat doe je. en dan jij zo van ja ik hebbem toch gekocht heeheheheh
hihi :-)
Heuj heuj heuj!quote:
Oh, ok.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heuj heuj heuj!
Ga je mond spoelen
Je kan wel denken... Ik pak mn moeder ff, want mn vader is toch op vakantie...
Maar je gaat nu echt te verrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |