Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Was het niet mogelijk om ook een aangepaste browsernaam mee te sturen bij het opvragen van de NOS-pagina?
Yeah, gelukkig hier ook weerquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:08 schreef lbeforew het volgende:
Ik zie weer beeld...was probleem met kanalenkiezer ofzo denk ik
Alleen vanaf een NL internetverbinding. Dus helaas.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:13 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik zit volgende week in de VS, zou ik daar met een laptop ook de NOS streams kunnen zien daar? Of kun je alleen vanaf een NL adres bekijken?
Heb geprobeerd m'n vraag zo min mogelijk dom te formuleren.
ja dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef Cubeforc3 het volgende:
Sluiten ze weer alle Nederlanders in het buitenland uit net als bij het EK?
ik heb gewoon een hyperlink staan met de tekst "bekijk de live-beelden in Windows Media stream"quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:26 schreef JohnDDD het volgende:
Zie ik nou goed dat ze op de site de hele Windows Media Stream geblokkeerd hebben?
Die liep een stuk lekkerder bij mij dan de Silverlight, de Silverlight buffert elke 10 seconden opnieuw
Hier wel gewoon.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:42 schreef Jnk18 het volgende:
omg wat is er aan de hand met die site van de nos, super traag en nu zelfs doet hij het helemaal niet, stelletje amateurs @ nos
nu doet hij het weer ja maar voor zon 10 minuten heel traag en dat ligt echt niet aan mij!quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Hier wel gewoon.
Je bent zelf de prutser!
Dikke merci! Werkt ook goe hier in Bequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:44 schreef F04 het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/?rf=bm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |