appelmoes bij je patatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef DeHangui het volgende:Appelmoes over de patat i.p.v. der naast
TS heeft een frituurpan dus hoeft daar de deur niet voor uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef TheYoung1 het volgende:
Ts moet nog met de fiets naar de frietkraam!!
Als TS op een sloperij zou wonen, jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:42 schreef MrDrako het volgende:
zou graag een A3 voor de deur hebben staan, TS is gewoon jaloers en kan er geen betalen, prutser
Waar uit maak jij op dat ik zoeen hok wil kopen?quote:
Mijn wel gemeende excuses voor deze grove foutquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je vergeet nog een subklacht:Turken in Audi's met brulpijp en 20" "Audilook"-velgen.
Friesland, verklaart genoeg toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:45 schreef reetveter het volgende:
appelmoes bij de patat???????? Uit welk deel van Nederland kom jij
Ik maak nergens uit op dat jij m wilt kopen. Ik zeg alleen dat als die bak je niet aan staat, je m niet moet kopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:49 schreef DeHangui het volgende:
[..]
TS heeft een frituurpan dus hoeft daar de deur niet voor uit
[..]
Als TS op een sloperij zou wonen, ja
[..]
Waar uit maak jij op dat ik zoeen hok wil kopen?
[..]
Mijn wel gemeende excuses voor deze grove fout
[..]
Friesland, verklaart genoeg toch?
c70 coupe of zo, valt ook onder hb vind ikquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:01 schreef nicket84 het volgende:
muhahahaha in bestelling
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je vergeet nog een subklacht:Turken in Audi's met brulpijp en 20" "Audilook"-velgen.
Nee, rijdt Opelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef Rosbief het volgende:
De A3 is gewoon een puike bak, TS is zeker zo'n Citroën-geilert.
Vanwaar het slotje dat je prefereerde dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik maak nergens uit op dat jij m wilt kopen. Ik zeg alleen dat als die bak je niet aan staat, je m niet moet kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |