Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:01 schreef DeHangui het volgende:
Eh, jij zoekt een baan in de automatisering zeker?
competenties zijn voor HBO'ersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef pisnicht het volgende:
Vertel anders ff wat je competenties zijn, wellicht heb ik nog wat voor je.
Vandaar dat je nu bij de DSW werkt en sollicitaties per post moet versturen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
competenties zijn voor HBO'ers.
Wat denk je dat al die randdebielen bij HR gedaan hebben?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
competenties zijn voor HBO'ers.
Ik werk niet bij DSW en als het even mee zit gaat dat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:25 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu bij de DSW werkt en sollicitaties per post moet versturen?
Was het maar HR, het is tegenwoordig bij NLse bedrijven nog steeds personeel en administratiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat denk je dat al die randdebielen bij HR gedaan hebben?
Geloof me, namen verengelsen helpt de kwaliteit niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:36 schreef Xith het volgende:
[..]
Was het maar HR, het is tegenwoordig bij NLse bedrijven nog steeds personeel en administratie
Gelukkig hebben we bij ons oop het werk nog gewoon een afdeling PZ.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:36 schreef Xith het volgende:
[..]
Was het maar HR, het is tegenwoordig bij NLse bedrijven nog steeds personeel en administratie
Wat een moeitequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag twee sollicitatiebrieven geschreven die gewoon via de post verstuurd moesten worden. Kost mij weer een postzegel, een envelop, papier en inkt en ik moet naar de brievenbus lopen.
Hoezo ouderwets?
Volgens mij is die onzin tegenwoordig wel min of meer afgeschaft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een moeite
Maar OT nu, er zijn veel bedrijven die zelfs een handgeschreven sollicitatiebrief willen hebben, uit het handschrift kunnen eigenschappen van de schrijver gehaald worden. Maar idd, een e-mail is veel gemakkelijker maar tevens ook risicovoller omdat die wel eens over het hoofd gezien of tegen gehouden worden door een spamfilter e.d..
Christus lees jij de OP wel? Of kan je het verband niet leggen? Of kan je der niet mee omgaan?quote:
Prima systeem toch? Alle luiwammessen die te beroerd zijn 39 cent door een brievenbus te gooien worden er per direct uitgefilterd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag twee sollicitatiebrieven geschreven die gewoon via de post verstuurd moesten worden. Kost mij weer een postzegel, een envelop, papier en inkt en ik moet naar de brievenbus lopen.
Hoezo ouderwets?
44 ct tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Prima systeem toch? Alle luiwammessen die te beroerd zijn 39 cent door een brievenbus te gooien worden er per direct uitgefilterd.
Je weet dat brievenbussen tegenwoordig van plastic zijn he?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Prima systeem toch? Alle luiwammessen die te beroerd zijn 39 cent door een brievenbus te gooien worden er per direct uitgefilterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |