abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60607139
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom je zou willen werken voor een bedrijf dat "achterloopt".
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou weer? .
Christus lees jij de OP wel? Of kan je het verband niet leggen? Of kan je der niet mee omgaan?

Sorry jij bent TS.

Hoe ik dat weet? Omdat jij je ergert aan verouderde rotzooi Dus wil je automatiseren

Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_60607143
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Je kunt je ook afvragen waarom je zou willen werken voor een bedrijf dat "achterloopt".
Ook dat nog ja.
pi_60607166
Waarom solliciteer je daar dan? Dadelijk mag je nog op een typemachine, of nog erger, met zo'n veer en inkt de brieven schrijven.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:33:52 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60607199
Ik vind het gewoon makkelijk. Gewoon lekker briefje typen, nieuw e-mailtje openen, CV als bijlage en verzenden maar. Dit is echt een achterhaalde manier van solliciteren. Duurt ook veel langer allemaal.
Niet meer actief op Fok!
pi_60607235
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Dit is echt een achterhaalde manier van solliciteren. Duurt ook veel langer allemaal.
Je filtert wel meteen het type dat "even" gaat solliciteren.
Dat het veel langer duurt is kul.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:36:26 #31
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60607256
Dat was de vraag niet. Erg welwillend kom je ook niet echt over btw...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')