spidermanquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Waar ken ik jouwn usericon van? *denk zich rot*
Maar waar slaan die Partyflock logo's op?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:17 schreef Trafasi het volgende:
Oudjes, maar ze blijven leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cliffhangerquote:
Jaaquote:
Heb ze op mijn partyflock staan, en ff snel gelinktquote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar waar slaan die Partyflock logo's op?
lol die laatste 2!!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig, vooral die eerste tweequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:52 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die Paris Hilton-achtige typjes. (Die hype rondom haar is volgens mij wel aardig afgestorven he?)quote:Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef Rekkof het volgende:
afbeelding
Wie doet zn hond nou in zo'n ding?![]()
Wel leuk hondje btw
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef captain.lefteye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha die Panda. Schitterendquote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef captain.lefteye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 14:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
Die laatst is bijna echt poesjes humor
Aaw zo liefquote:Op maandag 15 september 2008 19:24 schreef Kadooosh het volgende:
tvptje![]()
http://www.koreus.com/video/chat-1-2-3-soleil.html
quote:
quote:
Kan toch gewoon niet echt zijn dit? Editting toch, waarom zou hij anders steeds de cam wegdoen achter de muur?quote:
Omdat dat juist het grappige is?quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 23:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan toch gewoon niet echt zijn dit? Editting toch, waarom zou hij anders steeds de cam wegdoen achter de muur?
Maar wel steeds precies 100% dezelfde positie, kan gewoon nietquote:Op woensdag 17 september 2008 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat dat juist het grappige is?
Kat staat steeds stil als persoon (+camera) in zicht komt.
Ik heb dat plaatje al heel vaak voorbij zien komen. Ik weet niet of dat hier was though.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:22 schreef OldJeller het volgende:
Wellicht is deze al gepost...
[ afbeelding ]
jawel hoor en je moet dat filmpje nog maar eens goed kijken want dat katje staat echt niet steeds in dezelfde positie. Overigens iedere keer als hij de camera wegdoet (en zichzelf) zie je als je goed oplet dat de kat al gaat lopen dit is echt geen edit.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar wel steeds precies 100% dezelfde positie, kan gewoon niet
geniaalquote:
Jewel hoor, mijn kat doet het ook. Is gewoon een soort jaagidee, als hij beweging ziet staat hij weer stil. Niets gefabriceerds aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan toch gewoon niet echt zijn dit? Editting toch, waarom zou hij anders steeds de cam wegdoen achter de muur?
Kan wel hoor, z'n pootjes zijn steeds anders...quote:Op donderdag 18 september 2008 00:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar wel steeds precies 100% dezelfde positie, kan gewoon niet
Dat ja, plus delano is gewoon domquote:Op donderdag 18 september 2008 22:33 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Kan wel hoor, z'n pootjes zijn steeds anders...
Katten zijn gewoon goed
haha..quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:20 schreef IkMepJeTenen het volgende:
Scheer een poes kaal, en je hebt een kale poes. Gooi een emmer water over een kale poes, en je hebt een natte kale poes.
ge wel dig!quote:
Wat een klotemuziek eronder héquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef Sjibble het volgende:
http://www.koreus.com/video/funny-cats-4.html
2:38
omg briliant weer allemaa!quote:Op woensdag 24 september 2008 10:57 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]