[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 17 November 1999).]
quote:
op 11-17-1999 om 10:12 AM schreef bobsel het volgende:mag verder ook wel een beetje minder preuts doen want vogens mij heeft madame de hele Utrectse "Corperale"-scene al gehad.
Ik denk dat dit slaat op het feit dat A niets over haar eerste keer wilde vertellen
heb je er misschien bij stil gestaan dat haar eerste "ervaring" ook wel eens een slechte/nare ervaring zou kunnen zijn geweest en dat ze hier dan misschien liever niet over wilde praten?
het hoeft atuurlijk niet maar bedacht me opeens dat dit ook een reden zou kunnen zijn.
quote:
op 11-17-1999 om 10:22 AM schreef mobro het volgende:
bij stil gestaan dat haar eerste "ervaring" ook wel eens een slechte/nare ervaring zou kunnen zijn geweest en dat ze hier dan misschien liever niet over wilde praten?
het hoeft atuurlijk niet maar bedacht me opeens dat dit ook een reden zou kunnen zijn.
dat lijkt me niet...
ze komt uit een "goed" gezin alhoewel dat geen garantie is want dat kan natuurlijk in de beste gezinnen voorkomen. Maar de manier waarop ze het zei deed mij vermoeden dat ze het niet wilde vertellen vw. haar ouders, dat ze zich schaamde daarvoor..
[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 17 November 1999).]
quote:
op 11-17-1999 om 10:25 AM schreef bobsel het volgende:
dat lijkt me niet...
ze komt uit een "goed" gezin alhoewel dat geen garantie is want dat kan natuurlijk in de beste gezinnen voorkomen. Maar de manier waarop ze het zei deed mij vermoeden dat ze het niet wilde vertellen vw. haar ouders, dat ze zich schaamde daarvoor..
Moet een slechte ervaring dan een slechte ervaring met de ouders zijn ???
Was het haar reactie nadat bekend werd dat ze erin mocht blijven? Is vis echt zo slecht voor Anouk? Is het haar Algemeen Beschaafd Kak ? Is het omdat ze nog maagd is
? Hebben we Anouk nu echt leren kennen? Of zijn we haar gewoon helemaal zat en willen we weer onze vijf in het huis?
Maar goed. Nog even iets over dat gesprek over de eerst keer. Ik vermoed ook dat ze nog maagd is en het kan me ook niet zoveel schelen dat ze het er niet over wil hebben. Het valt me alleen wel op dat ze wel erg weinig bloot geeft. Haar verhalen komen niet verder dan het corps en haar zus bij wijze van spreken. Anouk komt bij mij behoorlijk oppervlakkig over. Ze houdt dan ook niet van "Bianca-gezwets" *zucht*. Ik erger me mateloos aan haar (sla dan zachter!!!!).
quote:
op 11-17-1999 om 10:12 AM schreef bobsel het volgende:
sorry ik heb het echt helemaal gehad met onze menselijke fontein...
IK weet niet precies wat het is maar gisteren had ik het idee dat bart een hokeystick nodig had om er bij ons noekie in te slaan dat ze wat zachter moest slaan bij het midgetgolven.
En als iemand dat belagelijke "HUISPAK" wat ze de hele dag aan heeft ook nog van haar wil afpakken dan is het leed (voor mij) al weer een stuk draagzamer. De BB-redactie zou ik verder willen instrueren voor een beetje fysieke weekopdracht (als ze dat nog haalt) want gisteren tijdens het stoeien met de mannen werd mijn beeldscherm ineens gevuld met een vetrol te grote van een tractor band.
Ons verwend nest met het weerstands vermogen van een garnaal en het voorstellingsvermogen van een pantoffelplantje mag verder ook wel een beetje minder preuts doen want vogens mij heeft madame de hele Utrechtse "Corperale"-scene al gehad. Als laatste zou ik de redactie van BB willen vragen om de Dikke van Dale in het huis te slingeren zodat onze jankjuf ook nog wat aan haar beperkte woordenschat kan doen....
ik dank u bij voorbaat van harte
ROEREND (RECHTSDRAAIEND) MEE EENS....
Anouk moet weg, Bianca moet er weer in!
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
Zie Nanouk, het zusje van Karin en de man van Karin in Big Mother:
quote:
op 11-18-1999 om 09:23 AM schreef Claudia het volgende:
Al zou je nog zoveel manipuleren - Anouk kun je niet eens meer positief in beeld brengen.
Wel als haar pappa weer met geld gaat strooien, iedere Nederlander die naar haar kijkt krijg 10 ruggen per keer.
Dan zeg ik wel: 'Tjonge, die Anouk is een LIEVE meid.'
(Zie ook Herman Finkers over lelijke kinderen 'Het is een LIEF kind' - gemakkelijke manier om eronder uit te komen.)
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
Tot zover mijn betweterige verklaring
quote:
op 11-19-1999 om 12:49 PM schreef bobsel het volgende:
slinger de slinger naar boven
Het is alleen jammer dat ze in de studentenomgeving ook niet uit haar pubertijd komt. Een beetje student gaat namelijk bij het componeren op zoek naar een ander rijmwoord voor keuken. Maar nee, heel puberaal was het (ik geloof 3x bis): Ah, ruud, deze wil ikke doen....
En ja hoor, de deur was reeds open: Willem staat in de keuken, en dat rijmt uiteraard op neuken..... rofl rofl lol.......
Desondanks toch een knappe prestatie van Veronica, want where te hell haal je zo snel een kloontje van Sabine vandaan met de zangkwaliteiten van Mona ???? Ze moeten wel heel goede scouts in dienst hebben, of was het nou gekomen omdat Moeder Anne van haar dreinerige kinderoppas afwilde, en haar een twee drie in godsnaam maar in het Big Brotherhuis heeft laten sodemieteren.
Maar goed, straks wordt ze er weer netjes uitgestemd, hoeft niemand van plaats te ruilen, maar het levert wel een levensgroot probleem op voor Veronica.......Want: Martin een Internetjournaal laten presenteren ok... Sabientje op RTL4 gaat nog net, Ciryl een platencontract kon nauwelijks nog een verrassing worden genoemd, maar wat the hell moeten ze in vredesnaam met dit kind aan.
Er is met alle respect toch niets wat je dit KIND met goed fatsoen kan laten doen, zodra ze een camera ziet raken spontaan de traanbuisjes lek, ze zit nog in de pies- poep- en neukenfase, ze kan niet zingen, ze kan niet intelligent kijken, wat blijft er dan nog over ???????
Suggesties, geven jullie ze maar, mijn hoofdpijn is al niet meer te deppen met een paracetemolletje.....
Misschien krijgt z van en
wel een barbie.....
quote:
op 11-20-1999 om 12:58 PM schreef Braakmiddel het volgende:
Heeft VOO haar iets heeeeeel moois beloofd ofzo? Anders blijf je toch niet? Wie snapt het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |