Omdat ie niet in het interieur paste?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:14 schreef RWest het volgende:
Een sitecom-routertje... Nou nou, wat een vondst! Waarom denk je dat ze die wegpleurden?
he ik krijg een idee voor een nieuw topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Omdat ie niet in het interieur paste?
Vandaar dat het bij ons van 5 naar 10 Euro is gegaan. En ophalen van 15 naar 30.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef Poeke het volgende:
Nou zou je zeggen: Gun die mensen dat stripje. Maar het is zo dat Eindhoven de milieustraat gratis is sinds dit jaar (voorheen 5 euro per keer dat je ging) omdat ze zelf een gedeelte kunnen terugverdienen met oud ijzer etc, plus dat ze van mijn spullen moeten afblijven als ze het niet normaal kunnen vragen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Vandaar dat het bij ons van 5 naar 10 Euro is gegaan. En ophalen van 15 naar 30.
Inderdaad, gewoon in de sloot pleurenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als het 10 euro zou kosten zou ik die spullen gewoon ergens in de natuur fllikkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |