Wel irritant als je btw moet betalen door de douanequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef Biogarde het volgende:
Wel lekker goedkoop shoppen in Amerika
Laat het verzenden als "gift"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:00 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Wel irritant als je btw moet betalen door de douane
uitgebreid zoeken en "alleen met foto" aanvinkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben dus een fervent marktplaats bezoeker, lekker langs alle advertenties gaan, enzovoorts, nu hebben ze ineens de gehele opzet verandert, het ziet er allemaal een stuk hipper uit, maar een stuk minder functioneel.
Zo selecteer ik altijd op 'alleen met foto', als je dat nu doet zie je inderdaad alleen maar foto's maar 'plaats' en andere gedetailleerde informatie ontbreekt, die site was nagenoeg perfect, nu kost het me per object waarop ik zoek een half uur aan instellen van vanalles zodat ie weer een beetje functioneert zoals eerst![]()
Nieuwe marktplaats look![]()
TS wacht op de eerste 'marktplaats' reactie
plaatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef DeHangui het volgende:
Marktplaat![]()
HAhaha, nee gebruik het zelf ook wel. Waarom kan nou gewoon niet één keer iets het zelfde blijven. Lijkt me niet dat er mensen over geklaagd hebben dat ze het daardoor veranderd hebben. Die IT nerdo's zullen zich wel verveeld hebben daaro..
Ebay is handig voor nieuwe dingen extra cheap door de "sterke" dollar
Juist dat doe ik dus ook, maar waarom kunnen zie die optie er niet gewoon bijzetten zoals het was? Het lijkt net of ze ons proberen weg te pesten en zoals iemand al eerder zei, ze vervelen zich gewoon, debiele onnodige vernieuwingsdrangquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uitgebreid zoeken en "alleen met foto" aanvinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |