quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3lijntje, serafijntje!
Nu ik toch je aandacht heb:
Mooi.
Nog commentaar ook?!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Took you long enough.
Van dat stel , is er maar 1 in dit topic, dus dat kan de rest niks schelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Enne... als je van stellen af moet blijven zal ik me dan nu ook maar heeel snel terugtrekken?
[..]
Ik weet wie die wijs man isEn ik kende de PM al.
Denk je? Heb je toch een beetje een verkeerd beeld van me lindo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van dat stel , is er maar 1 in dit topic, dus dat kan de rest niks schelen
Het is echt niet helemaal waar. Groot gedeelte wel, maar denk niet dat Engelen overal vanaf kunnen komen. Nooit gehoord van verstoten Engelen door Zonden? De Zondeval? The Fallen? Denk niet dat ik geheel ongeschonden zal blijven op welke manier dan ook en na welke daad dan ook. Geloof er niets van.quote:Dacht ik al, maar het is helaas waarEn nu hou ik erover op
Omg, ik ben een cherubijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen in mijn omgeving weten dat ik helemaaaal niet van Cherubijnen hou omdat die tegenwoordig altijd als vieze dikke kindertjes afgeschilderd worden en ik niet van vieze dikke kindertjes hou. Zie ik er uit als een vies dik kindje?!
quote:Serafijnen hebben dan weer 3 paar vleugels, wat misschien een beetje lastig is, maar ach.....
[..]
Goed zo. Braaf.
Zie jij jezelf als een vies dik kind?quote:
Ik zeg helemaal niet dat ik boven iedereen staatquote:[..]! Die dominante houding van je vind ik dus echt helemaal niks, meneertje ik-heb-vleugels-dus-ik-sta-boven-iedereen!
Nou ja, ik kom net uit bad, dus echt vies nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als een vies dik kind?ERIK!
Zeg he, ik ben geen Pavlovexperiment.quote:[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik boven iedereen staatNet zoals MisterO braaf en goed zo tegen mij zegt als ik naar hem luister, zeg ik 't tegen jou als jij naar me luistert. Da's gewoon klassieke conditionerig. Straks ga je al kwijlen bij de bel
En ook geen dik kind. Zeggen ze iets van mij dat ik mezelf niet naar beneden mag praten. Nou dat geldt dan ook voor jou hoor jongeman!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom net uit bad, dus echt vies niet.
*bergt belletje op*quote:[..]
Zeg he, ik ben geen Pavlovexperiment.
had je ook Summerrain van Rituals ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik kom net uit bad, dus echt vies niet.
Waar sta jij ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef MisterO het volgende:
CDP kijk wat ik gevonden heb![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind Demonen net zo goed interessant jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef wonderer het volgende:
Hee Engel, vind jij boeken over demonen(afstammelingen) ook leuk of alleen Engelen?
Bijna net zo vloeiend als mijn Nederlands.quote:En hoe is je Engels?
Lekker duidelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk naar die andere fotograaf daar op het dak
dus? kan ik het helpenquote:
Nuffin' Just curiousquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Demonen net zo goed interessant ja![]()
[..]
Bijna net zo vloeiend als mijn Nederlands.
Whyyyyy?
Ja dat kan dus niet hè, hoog tijd dat we je op 30 aug veel duidelijker op de kiek gaan zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
dus? kan ik het helpen![]()
Dit is de duidelijkste waar ik op sta![]()
[ afbeelding ]
Jij dus ook hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet hè, hoog tijd dat we je op 30 aug veel duidelijker op de kiek gaan zetten
Ik ga ook de hele tijd wegduikenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
Als jullie met dat ding maar met een grote boog om me heen gaan lopen. Ik plak niet mooi op foto's, en mijn acties als ik gedronken heb al helemaaaaaal niet!
Erik, zet die maar op de foto. Daar houdt ie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |