T_Tquote:
Als ze op z'n kant liggen is het weer een kreeft!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:32 schreef TheYoung1 het volgende:
soixant-neuf..... ze horen allebei op hun kant te liggen...
Tip: lees de kama sutra.
Tip: lees de kama-sutra.zucht....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:33 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Als ze op z'n kant liggen is het weer een kreeft!
Mijn sexleven is niet zo saai dat ik de kamasutra moet lezen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:37 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Tip: lees de kama-sutra.zucht....
Moet ook niet. Is wel zo lekker als je wat meer dan 2 standjes ken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Mijn sexleven is niet zo saai dat ik de kamasutra moet lezen!
2 standjes? Dan ben je wel erg fantasieloosquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Moet ook niet. Is wel zo lekker als je wat meer dan 2 standjes ken.
Je weet niet eens wat 69 is.....ga plaatjes kijken
Nou nou nou..fantasieloos?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
2 standjes? Dan ben je wel erg fantasieloos![]()
En niet weten wat 69 is? Dat weet iedereen toch, zelfs zonder plaatjes kijken![]()
Maar jij had blijkbaar een boek nodig, ook goed hoor..
Oeh oeh wat klinkt zo'n kerel met veel ervaring zoals jij toch ontzettend geil! Ik heb een stijve. Wat nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou nou nou..fantasieloos?
In dat boekje staan dingen die anatomisch onmogelijk lijken en waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben![]()
Je mot er wel een beetje lenig voor zijn![]()
Noem het een goeie aanvulling aan een bevredigend sexleven![]()
Je hebt nog veel te leren, begin nu!!
Waarom? Dis pure wetenschap, dat ie verplaatst moet worden is tot daar aan toequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef jordeeeh het volgende:
Komt het slotje naar dit topic, of komt dit topic naar het slotje?
Het raam open zetten man!!! Je weet nooit hoe groot 'ie wordt!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Oeh oeh wat klinkt zo'n kerel met veel ervaring zoals jij toch ontzettend geil! Ik heb een stijve. Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |