Wie?quote:
Dat komt omdat jij een homo bent. In het echt is ze veel leuker, met haar staartje, haar geyle lipstick, haar ogen komen ook veel beter uit enz. Echt wel neukbaar.quote:
Best te doen nogquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vooruit dan, speciaal voor jullie van het intranet geplukt:
[ afbeelding ]
Nooit geschoten is altijd misquote:Afijn ik kan moeilijk vragen of ze even een nieuwe foto op het intranet wil zetten![]()
Alsof jij wat zou kunnen krijgen met je hoge standaardquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef r2dGeert het volgende:
Brain O'Connor zou zijn hond er nog vanaf trappen.
huh? ik zie alleen een kruisje omdat het "forbidden category" isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vooruit dan, speciaal voor jullie van het intranet geplukt:
[ afbeelding ]
Hee, ik ben Brain O'Connor niet!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Alsof jij wat zou kunnen krijgen met je hoge standaard
Laat staan dat je uberhaupt wat normaals kan krijgen..![]()
TS, ik ou toch eens een gokje wagen misschien
Oh ok, niks gezegdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hee, ik ben Brain O'Connor niet!
quote:
Right... Zometeen ga je nog zeggen dat je haar 06 nummer hebt.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Right... Zometeen ga je nog zeggen dat je haar 06 nummer hebt.
Heb je dat, heb je dat alsjeblieft voor me?
Vanaf de foto beoordeeld minimaal een 7 in ieder geval..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, welk cijfer geven we deze milf op de neukbaarheidschaal? Ikzelf geef toch wel een dikke 8
Iemand?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
huh? ik zie alleen een kruisje omdat het "forbidden category" is![]()
kan iemand hem op een andere site zetten?
NAW?quote:
Dat wijf liep de hele dag een beetje interessant met een pak papier langs mijn kamer te paraderen en geil naar binnen te kijken zo van "plz neem me, geile god!" Ik heb haar dus even wat vloeibare warmte gegeven maar heb haar 06 niet gevraagd. Dat soort wijven blijven namelijk altijd aan je kop zeuren met sms-jes dat ze nog een keer willen e.d.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Right... Zometeen ga je nog zeggen dat je haar 06 nummer hebt.
Heb je dat, heb je dat alsjeblieft voor me?
Ah, we gaan op die tourquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een homo bent. In het echt is ze veel leuker, met haar staartje, haar geyle lipstick, haar ogen komen ook veel beter uit enz. Echt wel neukbaar.
Afijn ik kan moeilijk vragen of ze even een nieuwe foto op het intranet wil zetten![]()
quote:Brain O'Connor zou zijn hond er nog vanaf trappen.
Dus welk punt geef je haar op de schaal van neuk?quote:
Het is een zakelijke foto he. Op basis van de foto een 7, op basis van wat het mogelijk zal zijn een 8,2.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus welk punt geef je haar op de schaal van neuk?
En je houdt niet van incest?quote:
FF spiegelen en het valt niet opquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar die moet ik van het intranet afhalen en ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt
Ander lees je het topic ff door.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:19 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
FF spiegelen en het valt niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |